Hop til indhold
Guest Sisse

skal pigerne sige ja til alle

Recommended Posts

Guest Runaldo

Du er velkommen til at tilføje disse guides :) jeg vil gerne vide hvordan man vasker

en vagina og nates korrekt... :D

Du finder en trykspuler, hamrer en stråle sæbe op i underlivet og bare sprøjter alt det vand op i 10minutter du nu kan .. så skal du nok blive ren :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej,

Er konklusionen så efterhånden ikke at naturligvis kan pigerne med lige så stor ret sige 'Nej tak' til en gæst som de ikke har lyst til at invitere indenfor som vi kan sige 'Nej tak' hvis vi kommer forbi og vores forventninger i forhold til beskrivelse/billeder ikke holder stik.

Og det gælder naturligvis både (og måske især) hygiejne, udseende og personlighed.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu hvor skinhelligheden og rygklapperiet er på sit højeste... :) skal vi lige huske på, at der altid har været et marked for gadepiger, solcentre, campingvogne osv. Under disse forhold er hygiejnespørgsmålet en by i Rusland og det altafgørende er prisen og antallet af gæster.

Om det er piger med ar på sjælen, som hovedsagligt er aktive under disse vilkår, skal jeg ikke kunne vurdere, men jeg tror den store fællesnævner er pengenød... :( De danske stiknarkomaner, som tidligere prægede gadebilledet omkring Istedgade, er vel blevet udkonkurreret af,"alt godt fra havet" af nationaliteter, i takt med finanskrisens indtog.

Jeg havde nu heller ikke indrømmet det, hvis jeg var typen som sked på, at jeg var sidste gæst hos en pige, som jeg besøgte i en campingvogn på en rasteplads med tilbud om megafransk og kys... ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...