Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Bedste nye sang i 2020

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

Hvad er årets bedste sang?

Mit input er en nyfortolkning af deres egen klassiker  fra 1988. Intet slår originalen - men de ældre herrer gør det nu meget godt i denne akustiske version.

 

Redigeret af Rust in Peace

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget der ellers ikke er den genre jeg hører, og til dels en stemme fra graven, men udgivet i år. Jeg synes det er imponerende sat sammen, og fed attitude:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Rust in Peace skrev, den 10.11.2020 at 00:13:

Mit input er en nyfortolkning af deres egen klassiker  fra 1988. Intet slår originalen - men de ældre herrer gør det nu meget godt i denne akustiske version

Jeg har det lidt stramt med den version, og synes virkelig den er meget lidt god :) Blackened kan og skal kun lyde som på ....And Justice for All efter min mening. 
 

i øvrigt: Dit Nickname skulle vel aldrig være fra titel nummeret på et alt for fedt album med Mustaine og co.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Frodige Ida skrev, for 14 timer siden:

 

Nikki Sixx er godt nok blevet noget blødere, siden han gav den gas i Motley Crue.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
The Dark Knight skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har det lidt stramt med den version, og synes virkelig den er meget lidt god :) Blackened kan og skal kun lyde som på ....And Justice for All efter min mening. 
 

i øvrigt: Dit Nickname skulle vel aldrig være fra titel nummeret på et alt for fedt album med Mustaine og co.? 

Jeg er enig i at originalen er bedre - der er bare ikke så meget stor musik i 2020. I øvrigt er AJFA et af mine absolut yndlings albums. Alle numre er stor kunst for mig. 
Og jo - Mustaines album og titelnummeret derfra  (Rust in Peace) ligger også mit hjerte nært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Rust in Peace skrev, for 8 timer siden:

Jeg er enig i at originalen er bedre - der er bare ikke så meget stor musik i 2020. I øvrigt er AJFA et af mine absolut yndlings albums. Alle numre er stor kunst for mig. 
Og jo - Mustaines album og titelnummeret derfra  (Rust in Peace) ligger også mit hjerte nært.

Jeg er helt enig i det hele. Kan ikke selv lige komme på noget der er udgivet i 2020, som er fantastisk. AJFA er et fedt album og har lige haft det kørende igen i en periode - det er jo det disse mesterværker kan. 
 

Personligt er mit yndlings album MOP - Alt er bare gået op i en højere enhed på det album. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikkert ikke årets allerbedste sang men et dansk bud  - lidt nyt fra foråret fra en genkendelig inderlig ru røst, som vidner om lidt mere end alderen umiddelbart berettiger - Jacob Dinesen. 
 

 

Efter hurlumhejet står en live-koncert højt på ønskelisten for 2021.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
modenelsker skrev, den 18.11.2020 at 19:16:

Dizzy Miss Lizzy har begået et fantastisk nummer der helt sikkert kanditerer til årets sang.

https://www.youtube.com/watch?v=jH_Lh5zYBzg

Nåede kun 1/3-del igennem videoen. Ikke meget Dizzy over den - vel mere T. Christensen Solo? (som jeg har det meget stramt med).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 19 timer siden:

Nåede kun 1/3-del igennem videoen. Ikke meget Dizzy over den - vel mere T. Christensen Solo? (som jeg har det meget stramt med).

Jeg vil gerne give dig ret i at T. Christensen Solo ikke var noget at råbe hurra for. Jeg syntes dog at det her er et godt Dizzy nummer.;):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...