Guest Rust in Peace Skrevet 9. November, 2020 (edited) Hvad er årets bedste sang? Mit input er en nyfortolkning af deres egen klassiker fra 1988. Intet slår originalen - men de ældre herrer gør det nu meget godt i denne akustiske version. Redigeret 9. November, 2020 af Rust in Peace Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7844 Skrevet 10. November, 2020 Fantastisk!!! Tak for at dele den oplysning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9312 Skrevet 14. November, 2020 Noget der ellers ikke er den genre jeg hører, og til dels en stemme fra graven, men udgivet i år. Jeg synes det er imponerende sat sammen, og fed attitude: 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 14. November, 2020 Rust in Peace skrev, den 10.11.2020 at 00:13: Mit input er en nyfortolkning af deres egen klassiker fra 1988. Intet slår originalen - men de ældre herrer gør det nu meget godt i denne akustiske version Jeg har det lidt stramt med den version, og synes virkelig den er meget lidt god Blackened kan og skal kun lyde som på ....And Justice for All efter min mening. i øvrigt: Dit Nickname skulle vel aldrig være fra titel nummeret på et alt for fedt album med Mustaine og co.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 14. November, 2020 Frodige Ida skrev, for 14 timer siden: Nikki Sixx er godt nok blevet noget blødere, siden han gav den gas i Motley Crue. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 14. November, 2020 The Dark Knight skrev, for 20 minutter siden: Jeg har det lidt stramt med den version, og synes virkelig den er meget lidt god Blackened kan og skal kun lyde som på ....And Justice for All efter min mening. i øvrigt: Dit Nickname skulle vel aldrig være fra titel nummeret på et alt for fedt album med Mustaine og co.? Jeg er enig i at originalen er bedre - der er bare ikke så meget stor musik i 2020. I øvrigt er AJFA et af mine absolut yndlings albums. Alle numre er stor kunst for mig. Og jo - Mustaines album og titelnummeret derfra (Rust in Peace) ligger også mit hjerte nært. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 15. November, 2020 Rust in Peace skrev, for 8 timer siden: Jeg er enig i at originalen er bedre - der er bare ikke så meget stor musik i 2020. I øvrigt er AJFA et af mine absolut yndlings albums. Alle numre er stor kunst for mig. Og jo - Mustaines album og titelnummeret derfra (Rust in Peace) ligger også mit hjerte nært. Jeg er helt enig i det hele. Kan ikke selv lige komme på noget der er udgivet i 2020, som er fantastisk. AJFA er et fedt album og har lige haft det kørende igen i en periode - det er jo det disse mesterværker kan. Personligt er mit yndlings album MOP - Alt er bare gået op i en højere enhed på det album. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 18. November, 2020 Sikkert ikke årets allerbedste sang men et dansk bud - lidt nyt fra foråret fra en genkendelig inderlig ru røst, som vidner om lidt mere end alderen umiddelbart berettiger - Jacob Dinesen. Efter hurlumhejet står en live-koncert højt på ønskelisten for 2021. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9552 Skrevet 18. November, 2020 Dizzy Miss Lizzy har begået et fantastisk nummer der helt sikkert kanditerer til årets sang. https://www.youtube.com/watch?v=jH_Lh5zYBzg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 18. November, 2020 BTS Dynamite, en glad disco sang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 22. November, 2020 modenelsker skrev, den 18.11.2020 at 19:16: Dizzy Miss Lizzy har begået et fantastisk nummer der helt sikkert kanditerer til årets sang. https://www.youtube.com/watch?v=jH_Lh5zYBzg Nåede kun 1/3-del igennem videoen. Ikke meget Dizzy over den - vel mere T. Christensen Solo? (som jeg har det meget stramt med). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9552 Skrevet 23. November, 2020 Rust in Peace skrev, for 19 timer siden: Nåede kun 1/3-del igennem videoen. Ikke meget Dizzy over den - vel mere T. Christensen Solo? (som jeg har det meget stramt med). Jeg vil gerne give dig ret i at T. Christensen Solo ikke var noget at råbe hurra for. Jeg syntes dog at det her er et godt Dizzy nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg