just27fun 62 Skrevet 9. November, 2020 Er der nogen der kender noget til hende her? https://annoncelight.dk/showad/298295 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 560 Skrevet 9. November, 2020 Har sms’ et med hende et par gange og fået tilsendt foto. Ganske nydelig pige . Har på fornemmelsen at hun kan være et spændende bekendtskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 10. November, 2020 cassanova skrev, for 5 timer siden: Har sms’ et med hende et par gange og fået tilsendt foto. Ganske nydelig pige . Har på fornemmelsen at hun kan være et spændende bekendtskab. Hmmm synes godt nok hun ligger i den dyre ende, og så endda uden billeder så man kan se hvad man går ind til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 560 Skrevet 10. November, 2020 Hun er ikke en lille nipsting 167 cm. Og 75 kilo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baksi 10 Skrevet 27. December, 2020 Jeg har haft besøg af hende igennem længere tid, og jeg kan klart anbefale hende! Hun lever bestemt op til hvad hun tilbyder, har intet at kritisere . Hun er en vidunderlig naturlig smuk pige, intet fake, intet silikone - hun er helt og aldeles naturlig Nogen vil måske mene hun ligger i den dyre ende, men personligt synes jeg hendes priser er helt igennem fair! Hun snyder ikke med tiden, (som så mange andre gør) - du får hende tiden ud. Personlig er jeg til kæreste sex (med alt hvad der tilhører). Og da jeg får dækket mine behov, bruger jeg hende SexyM3rcedes kan kun varmt anbefales herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg