Hop til indhold
Guest bkg1394

Nikita Darling

Recommended Posts

Gæst

Og sidste skud i "bøssen":

http://www.sexyclub.dk/girls/nikita/index.html

Har søgt højt og lavt, men kan ikke rigtigt finde noget på nettet... :lol::lol::lol::lol::lol:

Aj, dårlig joke - I know!

Er fuldstændig klar over den skønnes kvaliteter, og da jeg så at sige ALDRIG har haft mulighed på en fredag kunne det da være, at man skulle slå et slag omkring Søborg!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og sidste skud i "bøssen":

http://www.sexyclub.dk/girls/nikita/index.html

Har søgt højt og lavt, men kan ikke rigtigt finde noget på nettet... :lol::lol::lol::lol::lol:

Aj, dårlig joke - I know!

Er fuldstændig klar over den skønnes kvaliteter, og da jeg så at sige ALDRIG har haft mulighed på en fredag kunne det da være, at man skulle slå et slag omkring Søborg!

Hvad efterlyser du, som ikke har været nævnt tidl. om dette pragteksemplar af det kvindelige køn? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

:lol: :lol::lol:

Er fuldstændig klar over den skønnes kvaliteter, og da jeg så at sige ALDRIG har haft mulighed på en fredag kunne det da være, at man skulle slå et slag omkring Søborg!

Det ville du i hvert fald ikke komme til at fortryde :).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Boys boys...

Tak for input ( s ) og jeg efterlyser det som sagt ikke ( jo ligger i efterlysnings forum ) - men mit indlæg var ment som en lille søndags joke; jeg er fuldstændig klar over hun giver den "max" og er faktisk mere bekymret for, om gamle Bkg's cognacs pumpe kan følge med.... :lol::lol::lol:

Men overvejer stærkt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aldrig har så få snakket så meget om så lille et skridt.

Se så for pokker at komme af sted, bkg :!:– og lad os andre få lidt søndagsro :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...