Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer . Er der nogle der har mødt denne pige ? Er hun seriøs og hvordan er hun ? 

Noget siger mig at hun ikke er så ny som hun udgiver sig for 

https://sugardaters.com/da/profile/gPo2x8l2oY

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er netop derfor jeg vælger at spørge panelet:-)  når man ser dit svar og din " levetid " herinde ...  det kunne nemlig godt bekræfte min mavefornæmelse om hun er ægte og seriøs ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
posten skrev, for 57 minutter siden:

:lol::lol: du går bare til den ... har mødt hende og det bliver ikke til flere gange :huh:    fik bekræftet min fornemmelse 

Fint :-)   Beholdt hende gerne for mig selv, hvis jeg kunne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
posten skrev, den 18.11.2020 at 17:34:

:lol::lol: du går bare til den ... har mødt hende og det bliver ikke til flere gange :huh:    fik bekræftet min fornemmelse 

 

Hr. Børgesen skrev, den 18.11.2020 at 18:32:

Fint :-)   Beholdt hende gerne for mig selv, hvis jeg kunne...

Hun er helt tydeligt prostitueret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 20 minutter siden:

 

Hun er helt tydeligt prostitueret 

Hej Torben.

Nu ser jeg hende godt nok ikke længere, men hvordan er du kommet frem til det..?

Jeg kender ikke din definition på en prostitueret, men hvis hun er, må hun være landets billigste på timebasis...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Børgesen skrev, for 3 timer siden:

Hej Torben.

Nu ser jeg hende godt nok ikke længere, men hvordan er du kommet frem til det..?

Jeg kender ikke din definition på en prostitueret, men hvis hun er, må hun være landets billigste på timebasis...

Det er rigtigt hun ikke kører det på tid. Men forstået som hun har haft rigtig mange kunder. Alene det er flere herinde der har købt hende siger jo en del (som jo kun er en meget lille del af kundekredsen) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft besøg af hende for noget tid siden og er lidt ambivalent omkring det. Hun var sød og jeg kunne egentæig godt lide hende, men hun var lidt reserveret i sengen og virkede til tider vildt fræk og til andre tider som om hun ikke var afklaret og ikke havde hovedet med i det og derfor er det ikke blevet til gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 23.2.2021 at 08:19:

 

Hun er helt tydeligt prostitueret 

Ja selvfølgelig!? Alle som tager penge for sex, er prostitueret...? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...