posten 27 Skrevet 9. November, 2020 Hej med jer . Er der nogle der har mødt denne pige ? Er hun seriøs og hvordan er hun ? Noget siger mig at hun ikke er så ny som hun udgiver sig for https://sugardaters.com/da/profile/gPo2x8l2oY Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fister 0 Skrevet 9. November, 2020 Jeg har mødt hende. Og hun var både sød og oprindelig nok. Hvorfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 196 Skrevet 10. November, 2020 hej Fister, velkommen til eroguide 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 10. November, 2020 (edited) posten skrev, for 15 timer siden: Hej med jer . Er der nogle der har mødt denne pige ? Er hun seriøs og hvordan er hun ? Noget siger mig at hun ikke er så ny som hun udgiver sig for https://sugardaters.com/da/profile/gPo2x8l2oY Redigeret 10. November, 2020 af Arne Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
posten 27 Skrevet 10. November, 2020 Det er netop derfor jeg vælger at spørge panelet:-) når man ser dit svar og din " levetid " herinde ... det kunne nemlig godt bekræfte min mavefornæmelse om hun er ægte og seriøs ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 196 Skrevet 10. November, 2020 Enig med dig Posten, du har fået svar på dit spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
posten 27 Skrevet 10. November, 2020 Miller223 skrev, for 1 time siden: Enig med dig Posten, du har fået svar på dit spørgsmål Ja lidt :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øberbøv 22 Skrevet 12. November, 2020 Wow - tænker Christiane F.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 18. November, 2020 @posten. Hun er skide sød, og hun sidder i min sofa lige nu. Det er anden gang hun er på besøg, men bestemt ikke sidste...! God dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
posten 27 Skrevet 18. November, 2020 du går bare til den ... har mødt hende og det bliver ikke til flere gange fik bekræftet min fornemmelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 18. November, 2020 posten skrev, for 57 minutter siden: du går bare til den ... har mødt hende og det bliver ikke til flere gange fik bekræftet min fornemmelse Fint Beholdt hende gerne for mig selv, hvis jeg kunne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 22. Februar, 2021 Er der ingen som seriøst kan anmelde om hun er 2000 kr værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 23. Februar, 2021 posten skrev, den 18.11.2020 at 17:34: du går bare til den ... har mødt hende og det bliver ikke til flere gange fik bekræftet min fornemmelse Hr. Børgesen skrev, den 18.11.2020 at 18:32: Fint Beholdt hende gerne for mig selv, hvis jeg kunne... Hun er helt tydeligt prostitueret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 23. Februar, 2021 TorbenMadsen skrev, for 20 minutter siden: Hun er helt tydeligt prostitueret Hej Torben. Nu ser jeg hende godt nok ikke længere, men hvordan er du kommet frem til det..? Jeg kender ikke din definition på en prostitueret, men hvis hun er, må hun være landets billigste på timebasis... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 23. Februar, 2021 Hr. Børgesen skrev, for 3 timer siden: Hej Torben. Nu ser jeg hende godt nok ikke længere, men hvordan er du kommet frem til det..? Jeg kender ikke din definition på en prostitueret, men hvis hun er, må hun være landets billigste på timebasis... Det er rigtigt hun ikke kører det på tid. Men forstået som hun har haft rigtig mange kunder. Alene det er flere herinde der har købt hende siger jo en del (som jo kun er en meget lille del af kundekredsen) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Neuken 20 Skrevet 24. Februar, 2021 Har haft besøg af hende for noget tid siden og er lidt ambivalent omkring det. Hun var sød og jeg kunne egentæig godt lide hende, men hun var lidt reserveret i sengen og virkede til tider vildt fræk og til andre tider som om hun ikke var afklaret og ikke havde hovedet med i det og derfor er det ikke blevet til gentagelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fister 0 Skrevet 24. Februar, 2021 TorbenMadsen skrev, den 23.2.2021 at 08:19: Hun er helt tydeligt prostitueret Ja selvfølgelig!? Alle som tager penge for sex, er prostitueret...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg