Hop til indhold
Permedfler

Jolien i Esbjerg

Recommended Posts

Havde fornøjelsen af at besøge denne lækre pige https://annoncelight.dk/showad/298947

I den gamle Dolly Parton sang "Jolene" synger hun:

"Jolene, Jolene, Jolene, Jolene
I'm begging of you please don't take my man
Jolene, Jolene, Jolene, Jolene
Please don't take him just because you can"

Stavemåden er forskellig, men navnet udtales ens, og her har Dolly fat i noget, for Jolien kan nemlig godt lokke nogle mænd.

Kommunikationen gik fint via sms (hun svarer selv, så skriv, så svarer hun, så snart hun har tid), og det var nemt at lave en aftale. Jeg fik fremsat mine ønsker på forhånd, og der var ingen problemer. 

Jeg mødte op og blev lukket ind af en smuk og smilende pige. Billederne er 100% ægte, og at hun så ovenikøbet er sød, charmerende og har ben i næsen er jo kun plusser i det samlede regnskab. Hun er nem at snakke med både på engelsk og tysk (som hun foretrækker), så det hele kører glat. Derudover fik jeg også prøvet, at hun kan både fransk og spansk med masser af øjenkontakt, men her var der knap så mange ord. Hun tog sig god tid, og så har hun en fantastisk lækker krop, som er svær at holde fingrene fra.

Bagefter var der lidt hyggesnak, og hun er i Esbjerg omkring halvanden uge endnu, så kom endelig afsted. Der er mulighed for bad både før og efter, og der er styr på håndsprit m.m.

Jeg gik derfra med et stort smil på læben og en fornemmelse af at have fået fuld valuta for pengene med en rigtig sød og flot pige.

PMF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...