Hop til indhold
aalbper

MaYa_24 Aalborg

Recommended Posts

Hej var en tur inde ved  Maya søndag aften,  meget positivt overrasket hendes sted vildt lækkert i aalborg c godt nok en del tapper men så var pulsen jo oppe,  blev hentet nede ved fordøren  ja det var så ikke nr 2 men nr 1 men ok, nød hendes lille røv i de stramme joggingbukser hele vejen op af alle trapperne ,  kom ind hun fik nogle kr for de 30 min og så begyndte hun at smide tøjet og mit var kommet af, fuck en lækker lille krop total hjerteformet røv og små ung pige patter,  come and lie down and relax ok.. hun skulle sku ikke rykke meget i fars pik før den var bræt stiv og klar, på med gummi og så var der sku blow job tid, hendes mørkebrune øjne så på mig hele tiden i mens hun gav et super godt blow og så var det over i en 69 og sikkede en  meget smuk lille fisse og ganske velsmagende, det med de 24 år skal sku nok passe. så var der bolle bagfra tid med en fantastisk udsigt ned over den lille røv og et godt svaj i ryggen super godt at presse min stive pik op i hende. der efter var der lidt forskellige stillinger  og så er der  jo det polske ur går lidt for hurtigt,  you have 5 min left sweet men det var sku ok var også ved at være der, ja og det var sku super godt, blev fuldt ud af en nøgen smuk ung pige med en gude smuk lille røv. 

Genbesøg.   JA 

 Maya 1-10 må blive 9 en knivspis mere indlevelse

sted -1-10 må blive 10 super flot sted ja ja - de forbandet tapper, men hun kan vel ikke gøre for at jeg er i dårlig form 

https://annoncelight.dk/showad/307273

image.jpeg.2578580441afd55d634b4fa9f09fdcb1.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Amen det lyder bare mega mums! skal ind til hende imorgen og have den store tur! aalbper kan du evt komme til at smide mig en pm hvis du ser det her?  Fedt du havde en god oplevelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg hvad du mener med alle de trappe er du Vimmersvej der var mange :)(jeg ser det som nu har man prøvet en bjergetape) Det hjalp dog meget at der gik en utrolig skøn bette dame foran sig og man viste at det kun var spørgsmål om tid inden hendes tøj på magisk vis ville glider af hende. Tanken var så dejlig at jeg var sgu lige ved at spørge hende om vi skulle tage en tur mere op og ned at trappen meeen holdte mig i skinnet :D

Pigen 9/10

Stedet 10/10

Trapperne 11/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
@Nissen skrev, for 36 minutter siden:

Tilbyder hun blæs uden? Tænker på at besøge den bette pige i denne uge, men det afhænger lidt af om det er muligt  :wacko:

Kort svar: Ja. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
@Nissen skrev, for 1 time siden:

Tilbyder hun blæs uden? Tænker på at besøge den bette pige i denne uge, men det afhænger lidt af om det er muligt

Det er sidste dag på Fredag så smutter hun til Aarhus :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...