Hop til indhold
Teamster

Stilleleg med polske Lina i Kolding

Recommended Posts

Den her anmeldelse drejer sig om den polske pige Lina: https://annoncelight.dk/showad/305987

Seansen startede med at jeg blev bedt om at vente udenfor, ca, 2x10 minutter. Jeg havde ikk travlt så det var ok.

Da jeg kommer ind og kan se hende, kan jeg konstatere at det er hende fra billederne. Hun har taget lidt på, men er stadig en rigtig flot pige og rigtig pæn hud og flotte naturlige bryster.

Desværre bliver jeg allerede mens jeg tager tøj af tysset på, og bliver bedt om at være stille. "Åh nej" tænker jeg, og det er kun begyndelsen. På intet tidspunkt stønner jeg, men bliver fordi jeg trækker vejret tungt (astma), bliver jeg konstant tysset på, på trods af at kl. var ca. 14 og folk formentlig ikk var kommet hjem fra arbejde endnu.

Hun slog mig ikke som en pige som nød sit erhverv i synderlig grad. Hun gjorde sit arbejde, men ikke mere end det. Jeg bestilte 15 min til 400 kr, men jeg er glad for jeg ikke bestilte mere, for jeg tror ærligt talt servicen havde vlret den samme

Alt i alt var det en noget ærgerlig oplevelse, jeg nåede heller ikk at komme før tiden var gået(15 min, så okay), men jeg tror nu primært det skyldes den manglende gæstfrihed, og stressen med at skulle lege stilleleg. Til prisen kan man ikke forlange meget, men jeg vil ikk anbefale oplevelsen til nogen, med mindre man ikke har noget problem med at være stille som en mus.

Redigeret af Teamster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...