Hop til indhold

Recommended Posts

 

https://annoncelight.dk/showad/301262

Så fik jeg lige taget en tur forbi Pam i Århus.

Det er hende på billederne :)

Jeg bestilte 45 min + BJ med slug.

Fed oplevelse :) Jeg blev modtaget i døren af den unge dame iført kort kjole og høje hæle, og guidet ind på værelset.

Penge blev afleveret, og skønheden smed sko og kjole. Wow hun er lækker, lige min type med slank talje og en lille fræk røv.

Vi startede med nusse og kysse hinandens kroppe, og så gik hun ellers i gang med et fantastisk Vådt BJ, indtil jeg kom i hendes mund og væk var det ;)

Rollerne blev byttet rundt og jeg gik igang med fingre og tunge mellem hendes ben. Da jeg var klar til runde 2 fik jeg hende op i doggy, på med gummi og igang. Hun var dejlig stram og hun virker til at nyde det, så jeg kunne sgu ikke holde til det i længden og fik lidt for hurtigt leveret ladning nr.2.

Jeg kom ud af døren efter ca 35 min. fordi jeg simpelthen tændte for vildt på hende og ikke kunne holde udløsningerne tilbage :lol:

Jeg kommer helt sikkert til at besøge hende igen, for hun har (i mine øjne) den frækkeste røv, og er bare helt igennem en dejlig dame at knalde med :wub:

Så en klar anbefaling herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en almindelig privat lejlighed, fint diskret efter min opfattelse. Jeg er ret sikker på der er flere piger på adressen, da jeg har besøgt Alessia23 i samme lejlighed, men i et andet værelse. Tror der er 3 værelser med GP'er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Pam tidligere i dag. Jeg havde læst de tidligere gode anmeldelser, og havde forventninger om at det nok skulle blive godt. Jeg var dog slet ikke forberedt på en så lækker, fantastisk oplevelse der fuldstændig sparkede benene væk under mig.

Jeg havde bestilt 30 min, og da hun åbnede døren og smilede var min første tanke bare "Hold da k...!!!". Hun ser en del bedre ud end på hendes billeder, og hendes nærvær og opførsel gør at man føler sig super godt tilpas.

Det sexuelle kan bedst beskrives som en oplevelse man kunne have haft med den mest fantastiske kæreste/elskerinde. Slikkede hende og hun virkede virkelig til at nyde det. Vi kom godt omkring i forskellige stillinger uden brug af glidecreme. Og som TS rigtig nok beskriver så havde jeg præcis samme "problem" Jeg tændte alt for vildt på hende og kunne heller ikke holde det tilbage selvom jeg prøvede masser af gange ;) . Selv efter jeg var kommet havde hun ikke travlt med at få mig ud, men kørte hende vidunderlige røv forsigtig frem og tilbage mens jeg var oppe i hende ( kæmpe plus herfra )

Jeg ved ikke om det var bare mig hun havde en fantastisk kemi med, men gik derfra med et kæmpe smil på.

Karakter :

fra 0 - Wife material, må jeg give hende topscore herfra. Hun er den bedste jeg har været sammen med af pigerne i Århus. Jeg kommer helt sikkert igen, og næste gang længere tid.

Kan klart anbefales.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HejDer skrev, den 9.11.2020 at 14:02:

 + BJ med slug

Tak, både HejDer og MrLovaLova.. Lyder som et par gode oplevelser :) 

Hvordan afregnes BJ med slug? Er det SF+MF+Slug = 700 eller er det SF+Slug = 500? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honky-Dory skrev, for 3 timer siden:

Tak, både HejDer og MrLovaLova.. Lyder som et par gode oplevelser :)

Hvordan afregnes BJ med slug? Er det SF+MF+Slug = 700 eller er det SF+Slug = 500? 

Jeg var selv lidt i tvivl om dette før jeg kontaktede hende :lol: men jeg skulle heldigvis kun betale for tid + Slug :) så de andre services skal ikke ligges oveni :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg vinget denne lækkermås af og det er hun virkelig. 
Helt vildt lækkert bj og efterfølgende med hende ovenpå var helt fantastisk holdt ikke længe:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yannick skrev, for 29 minutter siden:

Hun lyder fantastisk, nu er jeg lidt af en brystmand :-) Hvordan er brysterne?

De er i min optik helt perfekt og umiddelbart ægte større end de ser ud til på billederne men ikke store bryster faste og lækre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter0419 skrev, for 10 timer siden:

Nogen der ved, hvor længe hun bliver der?

Jeps ca indtil kl 14 idag fik jeg og vide  

Da jeg prøvede og få en tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgno1 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg kan også kun fortælle godt om hende i Aalborg, hun er lækker. 
 

kvinde 8/10

sted 8/10

behandling 9/10

Send hende lige tilbage til Aarhus tak! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan klart anbefales, har lige været forbi hende i Aalborg. Og det var en stor succes.. Plejer ikke at komme med kondom når jeg knepper, men det gjorde jeg meget hurtigt med hende i hvert fald :D Hun er meget sød, og ingen berørings angst! Hun ser bedre ud i virkeligheden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Besøgte hende i Aalborg sidste år, hvor hun arbejdede under navnet, Cherry. 
 

Kanon flot, fræk glimt i øjet og meget kinky. Det var også en rigtig god oplevelse jeg havde med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er Pam tilbage og blev sku lidt kåd i varmen så måtte lige en tur forbi denne skønhed igår. Hun yder bestemt en god service, er virkelig sød, også er super fransk tilmed inkluderet i prisen, hvilket hun gør mega godt. Holdte ikke særlig længe så godt nok jeg kun købte 15 min :biggrin: Men kan klart anbefale denne kvinde ligesom ovenstående anmeldelser! Og synes heller ikke hendes billeder selvom de er ægte, lever helt op til hvor lækker hun er i virkeligheden. Blev positivt overrasket. Plejer at være omvendt :blink:

Redigeret af klarpådet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aben04 skrev, den 21.4.2021 at 18:49:

Er hendes bryster ægte, og tager hun mod rimming?

Hun sagde ikke fra til mig da jeg var på besøg. Men bestilte os anal 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun mon stadig i Aarhus. For 3 dage siden sagde hun, at hun ville rejse dagen efter, men annoncen er der stadig.

Redigeret af Aben04

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aben04 skrev, for 27 minutter siden:

Er hun mon stadig i Aarhus. For 3 dage siden sagde hun, at hun ville rejse dagen efter, men annoncen er der stadig.

Har du tjekket datoen for annoncen? Så har du svar på dit spørgsmål

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, 1 time siden:

Har du tjekket datoen for annoncen? Så har du svar på dit spørgsmål

Det har jeg set, men kan hun ikke slette annoncen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aben04 skrev, 1 time siden:

Det har jeg set, men kan hun ikke slette annoncen?

Hun skulle nok hjem og se til hendes datter i en fart, og så glemte hun at slette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...