Hop til indhold
skivemd

SDpigen - Lidt for meget teenager

Recommended Posts

Hey Guys,

Jeg har forsøgt mig med SD et stykke tid. 1 enkelt møde er det blevet til, anmeldelse kommer måske.. 

Det er kun også blevet til en hård afvisning og blokering :) Det var spændende at prøve :D 

Nå til sagen, jeg skrev med SDpigen, ganske pæn og har egentlig været rimelig fornuftig. Vi har skrevet meget kort sammen, men umildbart søgte vi det samme, korte spontane møder. 

Vi skrev først sammen for 3-6 dage siden og har ikke haft nogen fast aftale i kalenderen, kun at jeg skulle til Aalborg hvis vi skulle mødes. 

Det har ikke været muligt at stikke til Aalborg grundet arbejde og igen, der har ikke været særlig snak om at 'nu skal det være'. 

Men i dag fik piben en anden lyd :b Jeg var både useriøs og jeg ved ikke hvad hvis ikke snart at vi mødtes. 

For mig, lidt et turn off :D Så vi droppede det og jeg blev instant banned.. 

 

Mød hende hvis du vil have et spontant møde hvor sex selvfølgelig er en del af 'handlen', men pas på det ikke stikker helt af :D 

vil nogen hjælpe med link, vil det være super :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Hej

Kan slet ikke genkende dit skriv om SDpigen. 
Men nu har jeg jo også mødt hende, og ikke kun éen gang :D hun er en lille smuk pige, som ikke kun er god at hygge med, men også super sød at snakke med. 100% seriøs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis opførsel

Nogle synes hun er ok. Men anmelder her kan ikke gennemføre en aftale og pigen bliver utålmodig over hans løse snak uden realiteter

Hvem er så teenager 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, for 18 timer siden:

Hej

Kan slet ikke genkende dit skriv om SDpigen. 
Men nu har jeg jo også mødt hende, og ikke kun éen gang :D hun er en lille smuk pige, som ikke kun er god at hygge med, men også super sød at snakke med. 100% seriøs

Hey :)
Fedt du har haft gode oplevelser med hende.
Jeg må sige at hendes totale skift i dialog ikke lige er noget for mig ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...