Hop til indhold
AalborgLook

Svar på PB

Recommended Posts

Hvad gør man når man får en PB fra en bruger og når man svar på den kan man ikke send den, da afsenderen har blokeret mig.
Jeg havde skrevet et laaaaangt svar tilbage, men det hele forsvand da jeg klikkede "Send" og jeg fik en besked om at den ikke kunne afsendes, og alt teksten var væk.

At afsenderen har blokeret mig er helt ok, men jeg ville faktisk gerne have svart på beskeden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu sidder i jo sikkert at keder jeg når i er Admin her på EG (hø hø) men kan man se hvem der har blokkert mig siden jeg ikke kan sende en afsender en PB?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 9 timer siden:

Vi tager den lige på pm

Det er faktisk et meget relevant spørgsmål til, hvorfor man ikke kan se, hvem der har blokeret én.

Jeg har tidligere i åbent forum svaret på en uforskammethed, som ikke kunne ses af personen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

En blokering burde gå begge veje. Hvis en person har blokeret mig, så burde personen heller ikke kunne skrive til mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Det  er  mig, som  har  sendt  en  pb  til  AalborgLook, jeg  havde  ingen  forventning  om  at  han  ville  svare  på  min  besked.  

Der  var  et  spørgsmålstegn, men  igen  ikke  noget  som  jeg  forventede  svar  på. 

Jeg  valgte  rimelig  hurtig at  forlade  samtalen,  og derefter  at  blokere  AalborgLook,  simpelthen  for  at  fremadrettet  at  undgå  misforståelser. 

Så  jeg  har  ikke  sendt  ham  en  besked  mens  han har  været  blokeret. 

AalborgLook  valgte  at  sende  mig  en  mail,  og  vi  har  landet  vores  korrespondance  med  at  vi  er  enige  om  at  være  uenige. 

Summa  summarum  - det er  et  enkeltstående tilfælde  fra  min  side,  og  jeg  har  ikke  spekuleret  i det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 41 minutter siden:

Det  er  mig, som  har  sendt  en  pb  til  AalborgLook, jeg  havde  ingen  forventning  om  at  han  ville  svare  på  min  besked.  

 

Det er god stil at stå frem - bravo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
AntonH skrev, for 23 minutter siden:

Det er god stil at stå frem - bravo.

De fleste, tror jeg havde regnet det ud.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 14 minutter siden:

fordi  systemet er sådan som det fremgår af det jeg ellers har skrevet ! Skal det laves om er det op til @Administrator at beslutte og gøre det, detaljerne i den enkelte sag mente jeg ikke kom dig eller andre ved hvorfor  jeg tog den på pm, s

Jeg husker fra det politiske forum en situation, hvor jeg klart havde taget afstand fra noget, men blev tillagt sympati for det samme af en bruger.
Jeg blev ret vred og betegnede vedkommende som et dumt svin ud fra ovennævnte, fordi jeg ikke vidste, at han havde blokeret mig.

Jeg havde valgt et andet udtryk, hvis jeg havde vidst, at han havde mig på ignore.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Det  er  mig, som  har  sendt  en  pb  til  AalborgLook, jeg  havde  ingen  forventning  om  at  han  ville  svare  på  min  besked.  

Der  var  et  spørgsmålstegn, men  igen  ikke  noget  som  jeg  forventede  svar  på. 

Jeg  valgte  rimelig  hurtig at  forlade  samtalen,  og derefter  at  blokere  AalborgLook,  simpelthen  for  at  fremadrettet  at  undgå  misforståelser. 

Undskyld jeg blander mig, men det er godt nok også en skidt måde at kommunikere på. 
 

Du skrive noget til manden, sætter et spørgsmåltegn, men forventer egenligt ikke et svar. Men du ved jo ikke om manden vil svare, og i stedet for give ham en chance for at svare, så blokerer du ham bare. 
 

Du ved sikkert godt selv det ikke var smart, men fik altså lige lyst til at skrive: Tænk, Tast, Tal.... det er venligt ment. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 26 minutter siden:

Undskyld jeg blander mig, men det er godt nok også en skidt måde at kommunikere på. 
 

Du skrive noget til manden, sætter et spørgsmåltegn, men forventer egenligt ikke et svar. Men du ved jo ikke om manden vil svare, og i stedet for give ham en chance for at svare, så blokerer du ham bare. 
 

Du ved sikkert godt selv det ikke var smart, men fik altså lige lyst til at skrive: Tænk, Tast, Tal.... det er venligt ment. 

Ny  smagsdommer. 

Jeg  vælger  at  undlade  at  kommentere  yderligere. 

Jeg  har  haft  en  fin  dialog  med  AalborgLook,  tror  hverken  ham  eller  jeg  har  noget  udestående. 

Så  der  er  ikke  noget  at  koge  suppe  på. 

Og  lige  en  lille  oplysning 

Sender  man  en  pb  til  en  som  man  har  blokeret,  kan  personen  svare  tilbage.. så  systemet  herinde  virker. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 45 minutter siden:

Ny  smagsdommer. 

Jeg  vælger  at  undlade  at  kommentere  yderligere. 

Jeg  har  haft  en  fin  dialog  med  AalborgLook,  tror  hverken  ham  eller  jeg  har  noget  udestående. 

Så  der  er  ikke  noget  at  koge  suppe  på. 

Og  lige  en  lille  oplysning 

Sender  man  en  pb  til  en  som  man  har  blokeret,  kan  personen  svare  tilbage.. så  systemet  herinde  virker. 

 

Sagen om ikke at kunne sende PM mellem Nemtøs og mig er afslutte for mit vedkommend, så mysteriet er løst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...