Hop til indhold
AalborgLook

Besøg hos Nannas Hjørne, Aalborg

Recommended Posts

Besøgte i dag Nannas Hjørne i Aalborg.
Vi havde en aftele for en uges tid siden, men den aflyste jeg med alt for kort varsel, men det tog hun heldigvis pænt, og jeg fik lov til at besøge hende igen.
Jeg har besøgt hende nogle gange tidligere hvor jeg har dominert hende lidt, men denne gang prøvede vi at bytte roller. Det var vildt frækt og hun er virkelig med på den værdste og bare så vandvitting fræk på den fede måde, som kun en der nyder det kan være.
Man er ikke i tvivle om at hun er vild med de anale lege - begge veje...
Præcis hvad vi foretog os vil jeg ikke ind på da det var meget privat og grænse overskridende for mig, så det holder jeg for mig selv.

Men er man til en lækker, fræk, danske pige der nyder hvad hun gør, så er hun en du skal besøge.

P.S: her flere timer efter kan jeg stadig mærke hendes kyndige "behandling" når jeg sidder og ser NFL :shock:

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Tak for et dejligt besøg. Det var enormt sjovt at vende det hele på hovedet, en ny oplevelse for os begge, og vakte noget i mig som jeg nok bliver nødt til at eksperimentere videre med <3 Men uanset rollerne er du altid en herlig legekammerat. 

P.S du skal vist være glad for at det bare var NFL du skulle hjem til, og at den daglige træning var overstået inden du besøgte ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

NFL er det ikke der hvor der render forvirret folk rundt og skal skubbe og sparke til hinanden og en bold eller er det bare mig som forveksler det med det lokale hold fra byen hvor ts er fra, i øvrigt sorry for den lille afsporing og takker for en dejlig anbefaling af en dejlig kvinde øjensynligt :);)

Venligst Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 11 timer siden:

Man er ikke i tvivle om at hun er vild med de anale lege - begge veje...
Præcis hvad vi foretog os vil jeg ikke ind på da det var meget privat og grænse overskridende for mig, så det holder jeg for mig selv.

P.S: her flere timer efter kan jeg stadig mærke hendes kyndige "behandling" når jeg sidder og ser NFL :shock:

Godt at høre at i har haft en dejlig og spændende tid sammen. Ville da gerne høre lidt mere hvis du skulle ombestemme dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 time siden:

NFL er det ikke der hvor der render forvirret folk rundt og skal skubbe og sparke til hinanden og en bold eller er det bare mig som forveksler det med det lokale hold fra byen hvor ts er fra, i øvrigt sorry for den lille afsporing og takker for en dejlig anbefaling af en dejlig kvinde øjensynligt :);)

Venligst Hunter 

NFL er rigtige mænd der indager en masse krudt så en brækket kraveben heler på 2 uger.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 9.11.2020 at 08:53:

Tak for et dejligt besøg. Det var enormt sjovt at vende det hele på hovedet, en ny oplevelse for os begge, og vakte noget i mig som jeg nok bliver nødt til at eksperimentere videre med <3 Men uanset rollerne er du altid en herlig legekammerat. 

P.S du skal vist være glad for at det bare var NFL du skulle hjem til, og at den daglige træning var overstået inden du besøgte ;) 

Frue Nanna, kommer du snart tilbage til København igen? :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Canelo Saul Alvarez skrev, for 7 minutter siden:

Frue Nanna, kommer du snart tilbage til København igen? :biggrin:

No, beklager :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Thaimig skrev, for 1 minut siden:

Troede du var medst til det bedre :P

Hvad er det bedre? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

Hvad er det bedre? ;)

Jydder, forhåbentlig  ingen tvivlom  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Thaimig skrev, for 7 timer siden:

Jydder, forhåbentlig  ingen tvivlom  :)

Jyder er dejlige, men trængende københavnere som savner lidt jysk selskab er heller ikke at kimse af <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Nannas Hjørne skrev, for 13 timer siden:

Jyder er dejlige, men trængende københavnere som savner lidt jysk selskab er heller ikke at kimse af <3

Ha ha og ja selvfølgelig kan Kbh  også få lyst til rigtig sex (sjovt nok de finder det i Jyll, men sådan findes alt i Jyll jo bedre) der kan naturligvis som altid forekomme lidt ironi i mit skriv på Eg (på den anden side er der vel altid lidt logik i mit skriv) (selvom den til tider er lidt spøjs, beklager) nå men vi må som sædvanlig ofre os til vores gode Sjællænder, fortsat go Weekend herfra B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...