Hop til indhold
Bartone

Dominans til begynder

Recommended Posts

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at afprøve mig selv i det mørke univers med noget “blid” dominans. Jeg er absolut begynder, men kunne godt tænke mig en session med opdragelse, sød forståelse, spyt, sex, blive knaldet af en strap-on og måske bondage.

Derfor søger jeg noget inspiration til, hvilke dominaer/misstress som både knalder og opdrager i Københavnsområdet, og som er god til en begynder?

Tak for et fedt for. Håber på gode anbefalinger og smider en anmeldelse.

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bartone skrev, for 10 timer siden:

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at afprøve mig selv i det mørke univers med noget “blid” dominans. Jeg er absolut begynder, men kunne godt tænke mig en session med opdragelse, sød forståelse, spyt, sex, blive knaldet af en strap-on og måske bondage.

Derfor søger jeg noget inspiration til, hvilke dominaer/misstress som både knalder og opdrager i Københavnsområdet, og som er god til en begynder?

Tak for et fedt for. Håber på gode anbefalinger og smider en anmeldelse.

På forhånd tak

Du kan også prøve Lady Cherie http://www.cherie.dk/dominans/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at have læst mig til herinde at de fleste dominaer har et blødt punkt for nybegyndere. Min egen introduktion har Kamille stået for, og det har været baseret på mine fantasier og ønsker, som hun så har bygget videre på. Lad dig ikke skræmme, hun er også til lidt blidere ting:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/121403-de-første-skridt-på-min-rejse-ind-i-det-sorte-univers-med-kamille-som-min-guide-jeg-blev-bundet-hængt-pint-og-kneppet-og-føler-et-totalt-mindfuck/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...