Bartone 8 Skrevet 8. November, 2020 Hej Jeg kunne godt tænke mig at afprøve mig selv i det mørke univers med noget “blid” dominans. Jeg er absolut begynder, men kunne godt tænke mig en session med opdragelse, sød forståelse, spyt, sex, blive knaldet af en strap-on og måske bondage. Derfor søger jeg noget inspiration til, hvilke dominaer/misstress som både knalder og opdrager i Københavnsområdet, og som er god til en begynder? Tak for et fedt for. Håber på gode anbefalinger og smider en anmeldelse. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aktivnydende 42 Skrevet 8. November, 2020 Prøv Madame Helene............. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bartone 8 Skrevet 8. November, 2020 Tak for anbefaling aktivnydende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 169 Skrevet 9. November, 2020 Bartone skrev, for 10 timer siden: Hej Jeg kunne godt tænke mig at afprøve mig selv i det mørke univers med noget “blid” dominans. Jeg er absolut begynder, men kunne godt tænke mig en session med opdragelse, sød forståelse, spyt, sex, blive knaldet af en strap-on og måske bondage. Derfor søger jeg noget inspiration til, hvilke dominaer/misstress som både knalder og opdrager i Københavnsområdet, og som er god til en begynder? Tak for et fedt for. Håber på gode anbefalinger og smider en anmeldelse. På forhånd tak Du kan også prøve Lady Cherie http://www.cherie.dk/dominans/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9265 Skrevet 9. November, 2020 Jeg synes at have læst mig til herinde at de fleste dominaer har et blødt punkt for nybegyndere. Min egen introduktion har Kamille stået for, og det har været baseret på mine fantasier og ønsker, som hun så har bygget videre på. Lad dig ikke skræmme, hun er også til lidt blidere ting: https://www.eroguide.dk/forum/topic/121403-de-første-skridt-på-min-rejse-ind-i-det-sorte-univers-med-kamille-som-min-guide-jeg-blev-bundet-hængt-pint-og-kneppet-og-føler-et-totalt-mindfuck/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg