Hop til indhold
Liderbukken

Opdeling af annonceringsdelen

Recommended Posts

Er det muligt at opdele annonceringsdelen til en for Jylland/Fyn og en for Sjælland.

Jeg bruger den stort set aldrig, da man skal pløje igennem en masse annonce, som så viser sig at være meget langt fra hvor man bor/arbejde/holder ferie.

Og en opfording til pigerne, at skrive i overskriften hvor i landet de er. Ikke alle bor i København...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rigtig god ide. Specielt fordi flere og flere er begyndt at bruge annoncerings delen her inde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

:shock: Ja nemlig ja gode ideer så eroguide bliver bedre og bedre til gavn for os alle :D

Mvh. Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, det lyder som en udemærket idé

Apropos annoncering. Er jeg den eneste der synes at man burde flytte strengen 'falsk markedsføring', den er lige under pigernes annoncerings streng, det er da ikke så indbydende for potentielle annoncører.

Hilsen sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, det lyder som en udemærket idé

Apropos annoncering. Er jeg den eneste der synes at man burde flytte strengen 'falsk markedsføring', den er lige under pigernes annoncerings streng, det er da ikke så indbydende for potentielle annoncører.

Hilsen sejanus

Jeg synes netop det er en god ide at anbringe den her af indlysende årsager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...