Liderbukken 631 Skrevet 26. Maj, 2013 Er det muligt at opdele annonceringsdelen til en for Jylland/Fyn og en for Sjælland. Jeg bruger den stort set aldrig, da man skal pløje igennem en masse annonce, som så viser sig at være meget langt fra hvor man bor/arbejde/holder ferie. Og en opfording til pigerne, at skrive i overskriften hvor i landet de er. Ikke alle bor i København... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Maj, 2013 Rigtig god ide. Specielt fordi flere og flere er begyndt at bruge annoncerings delen her inde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 26. Maj, 2013 :shock: Ja nemlig ja gode ideer så eroguide bliver bedre og bedre til gavn for os alle Mvh. Knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejanus 129 Skrevet 26. Maj, 2013 Hej, det lyder som en udemærket idé Apropos annoncering. Er jeg den eneste der synes at man burde flytte strengen 'falsk markedsføring', den er lige under pigernes annoncerings streng, det er da ikke så indbydende for potentielle annoncører. Hilsen sejanus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 26. Maj, 2013 Hej, det lyder som en udemærket idé Apropos annoncering. Er jeg den eneste der synes at man burde flytte strengen 'falsk markedsføring', den er lige under pigernes annoncerings streng, det er da ikke så indbydende for potentielle annoncører. Hilsen sejanus Jeg synes netop det er en god ide at anbringe den her af indlysende årsager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg