Hop til indhold
Guest Valderrama

Smuk Miss søger sub - Aalborg

Recommended Posts

Guest Valderrama

https://www.annoncelight.dk/showad/307629
 

Har mødt hende og vi var enige om at gå videre i “opdragelsen” men hun er helt umulig til at lave aftale med efter 1. besøg, har lavet mange aftaler, hvor der HVER gang kommer den ene dårlige undskyldning efter den anden, hvis hun overhovedet svarer. 
Hun er spild af tid!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig. 

Hun er, eller har også været på SD. Jag kan ikke huske hvad hun hedder der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
anon skrev, 1 time siden:

Jeg er helt enig. 

Hun er, eller har også været på SD. Jag kan ikke huske hvad hun hedder der. 

Hun hed Frøken79, den profil blev slettet og hun forsøgte sig med en annonce på AL kortvarigt, oprettede en ny frøken på SD, som er væk lige nu, så nok ikke flere ofre på SD lige pt. så nu prøver hun sig af som prostitueret igen :ph34r:

Redigeret af Valderrama

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

jeg er kommet ved hende 2-3 måneder, jeg tændte lidt på det set-up

jeg skulle arbejde for hende i hendes lejlighed, dette var okay for mig, men efter kort tid som opgaverne var ved at blive lavet, blev hun underlig, hun startede med at sige at sex kom senere i forholdet - og der ville ikke være grænser for hvad hun ville bruge mig til - jeg startede også med at sige, skulle jeg arbejde skulle der ske noget frækt hver gang - ellers bakkede jeg ud - det var hun bestemt heller ikke tilfreds med....

Hun er ikke helt ok med sig selv, så efter den korte tid svarede jeg ikke på hendes henvendelser - hun ville også have 2000kr pr gang, det fik hun dog aldrig

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 13 timer siden:

Hej

 

jeg er kommet ved hende 2-3 måneder, jeg tændte lidt på det set-up

jeg skulle arbejde for hende i hendes lejlighed, dette var okay for mig, men efter kort tid som opgaverne var ved at blive lavet, blev hun underlig, hun startede med at sige at sex kom senere i forholdet - og der ville ikke være grænser for hvad hun ville bruge mig til - jeg startede også med at sige, skulle jeg arbejde skulle der ske noget frækt hver gang - ellers bakkede jeg ud - det var hun bestemt heller ikke tilfreds med....

Hun er ikke helt ok med sig selv, så efter den korte tid svarede jeg ikke på hendes henvendelser - hun ville også have 2000kr pr gang, det fik hun dog aldrig

Tænk sig at hyre en håndværker, og så få penge for at gøre det B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, den 4.1.2021 at 19:19:

Hej

 

jeg er kommet ved hende 2-3 måneder, jeg tændte lidt på det set-up

jeg skulle arbejde for hende i hendes lejlighed, dette var okay for mig, men efter kort tid som opgaverne var ved at blive lavet, blev hun underlig, hun startede med at sige at sex kom senere i forholdet - og der ville ikke være grænser for hvad hun ville bruge mig til - jeg startede også med at sige, skulle jeg arbejde skulle der ske noget frækt hver gang - ellers bakkede jeg ud - det var hun bestemt heller ikke tilfreds med....

Hun er ikke helt ok med sig selv, så efter den korte tid svarede jeg ikke på hendes henvendelser - hun ville også have 2000kr pr gang, det fik hun dog aldrig

Hej

Jeg tændte også lidt på konceptet men har kun besøgt hende en gang, men talt i tlf . og mange beskeder om aflysning af aftale. Hvordan er hun når det gælder sex? og hvordan er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wendelbo skrev, for 25 minutter siden:

Hej

Jeg tændte også lidt på konceptet men har kun besøgt hende en gang, men talt i tlf . og mange beskeder om aflysning af aftale. Hvordan er hun når det gælder sex? og hvordan er det?

Skulle du arbejde for hende?? Evt. hvad skulle du lave?? Betalte du??

rigtig dårligt hvis du spørger mig... nogle gange spillede hun bare pik, og suttede lidt, jeg slikkede hende også, men mest tror jeg hun har et problem med mænd, hun ikke kan håndterer, og bruger denne metode, da hun er yderst svingende

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheCaptain skrev, den 5.1.2021 at 08:20:

Tænk sig at hyre en håndværker, og så få penge for at gøre det B)

Så kom du lige på banen - og forstod intet

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 15 minutter siden:

Så kom du lige på banen - og forstod intet

Hvad er der ikke at forstå, som du ordret selv skriver, var der en masse opgaver, og sex kom senere i forholdet. Måske du skulle omformulere dig anderledes så, eller så er det da tydeligvis dig som intet forstår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, den 6.1.2021 at 10:04:

Skulle du arbejde for hende?? Evt. hvad skulle du lave?? Betalte du??

rigtig dårligt hvis du spørger mig... nogle gange spillede hun bare pik, og suttede lidt, jeg slikkede hende også, men mest tror jeg hun har et problem med mænd, hun ikke kan håndterer, og bruger denne metode, da hun er yderst svingende

Hej igen

Ja yderst svingende, lige pluslig skal hun noget andet eller glemmer en aftale. Måske er det kun pengene hun er ude efter, de skal betales på en bestemt måde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wendelbo skrev, den 8.1.2021 at 14:33:

Hej igen

Ja yderst svingende, lige pluslig skal hun noget andet eller glemmer en aftale. Måske er det kun pengene hun er ude efter, de skal betales på en bestemt måde 

Hej

ja hun ville ikke have Kontakter, jeg har aldrig givet hende en krone.... blev træt at hendes aflysninger, og syntes det var mere end et problem end en fræk leg - jeg tror heller ikke hun var tilfreds med mig, da jeg stillede som krav - skulle jeg komme og lave noget for hende, skulle der ske noget frækt..

hvor mange gange besøgte du hende? 

Arbejdede du for hende?

betalte du?

fik du sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt lade sig gøre, havde engang en aftale der slet ikke var nogen aftale, med en glædespige jeg så jævnligt.

Hun havde købt hus, da hun mente det var en god måde, at sparre op på, samtidigt med, at hun kunne "vaske nogle sorte penge hvide". Men alvoren i, at være husejer gik jo langsom op for hende :)  og en dag siger hun, mens jeg er ved at komme i tøjet "er du ikke tekniker?" hvilket jeg bekræftede  og hun fortalte så, at der var nogle radiatorer på 1.sal hun ikke kunne få varme på, mit bud var de skulle udluftes og viste hende på klinikkens radiatorer hvordan man skulle gøre det. Den næste gang, var hun jublende glad, det havde virket. Hvilket glædede mig.

Da jeg var ved, at klæde mig af spurgte hun om jeg havde nogen bagkant hvad tiden angik, det havde jeg ikke. Vi legede ganske fortræffeligt og da vi var færdig og jeg kiggede på klokken, havde vi leget i mindst den dobb. tid af det aftalte og betalte og da jeg takkede sagde hun "du hjælper mig og jeg giver dig noget til gengæld", så mødtes vi på helt normale vilkår et par gange. Og så spurgte hun, om jeg også havde forstand på strøm, da hun gerne ville have lysdæmper på et par lamper, fortalte at jeg havde svendebrev som elektriker, så det kunne jeg godt hjælpe ved, uden der blev aftalt noget. 

Et par uger efter kom der en SMS da jeg var på vej på arbejde, "må jeg ringe ?" det viste sig, at hun havde haft en til, at hænge en lampe op i køkkenet og nu virkede emhætten og lyset under skabene ikke, og ham hun havde haft til det, havde sagt, at det kunne han ikke klare. Vi fik lavet en aftale til dagen efter og det viste sig, at hun faktisk boede tæt på den vej jeg kørte på arbejde. Fik det fikset, selv om det tog længer tid end jeg havde regnet med, da alt lyste lade hun op til, at vi skulle hygge, men måtte sige min tid var knap, men hun sagde noget skal du have, så hun gik på hug og lukkede mine bukser op og gav et fræk blovjob midt på køkkengulvet ;) vi aftalte en dag, hvor jeg skulle sætte de to lysdæmper til, og inden jeg forlod huset, fik jeg besked på, at sætte mere tid af :) så var det vaskemaskinen, så ville hun gerne have vaskekældre lavet i stand, så det andet kælderrum, så en træterrasse, så køkkenet og så videre, kom der nærmest en gang i ugen gennem flere år.

Hun ville gerne have, at jeg var klædt i en t-shirt og et par overalls' og nøgen indenunder, så hun lige kunne stikke en hånd ind og mærke på manddommen ;) Vores forhold udviklede sig til et Domina / slave forhold. Når jeg arbejdede, kunne hun pludselig står der i læderdress, med pisk i hånd, hendes blik søgte rundt og fandt en kost der ikke stod rigtig, at jeg ikke havde fået fejet helt in i et hjørne, ikke båret affald op osv, hvilket så blev straffet. En fin og fræk leg for mig.

Selv om jeg brugte mange timer hos hende, var timelønnen høj i forhold til hvad jeg skulle havde betalt for det sex vi havde. Og der var aldrig brøvl når jeg kom med regning på materialer, hun betalte øjeblikkeligt.

Efter godt fire år, stoppede hun som GP og gik tilbage til sit gamle fag og solgte huset, da hun fik job i Norge. Og hende spådom med hensyn til opsparingen holdt, hun rejste derfra med 850000 kr. på lommen, som var vasket hvide.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også lavet byttehandler ved 3 forskellige P/D piger ... Jeg havde besøgt dem flere gange hver især , da vi under vores pillowtalk kom ind på ,at jeg arbejdede med biler i min fritid . Det blev så til at jeg lavede forskellige reparationer og service på deres biler , hvor de betalte reservedele til min indkøbspris og resten blev ordnet med hyggeligt samvær .. Ikke noget SUB eller noget i den retning , kun almindelig blid sex ... Det var jeg godt tilfreds med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 3 timer siden:

Jeg har også lavet byttehandler ved 3 forskellige P/D piger ... Jeg havde besøgt dem flere gange hver især , da vi under vores pillowtalk kom ind på ,at jeg arbejdede med biler i min fritid . Det blev så til at jeg lavede forskellige reparationer og service på deres biler , hvor de betalte reservedele til min indkøbspris og resten blev ordnet med hyggeligt samvær .. Ikke noget SUB eller noget i den retning , kun almindelig blid sex ... Det var jeg godt tilfreds med :)

Ja det er en fin måde at hjælpe hinanden på - sådanne handler har jeg også haft mange af igennem tiderne - både længere varende, og et til to møder

 

men sådanne er det ikke med miss smuk - hun starter med man skal købe mad med til hende osv... og man man skal arbejde, og på et tidspunkt, skal man også betjene hende..

jeg var med på alt dette, men forlangte at hvis jeg skulle gør indkøb betalte hun for varende - og skulle jeg arbejde, skulle hun betale for det eller evt vi lavede noget frækt - hun valgte det frække, men jeg kunne mærke på hende at hun gerne ville slippe for det.

lige pludselig var der ikke meget tid - desværre for hende, tænder jeg også på at være lidt presset i tid, og behøver ikke mange minutter for  at være klar - så det lykkes hende aldrig at stikke af fra aftalerne..

mht. betalingen skulle jeg altid afregne på mobil pay - når jeg kom, men betalte aldrig - da jeg ville kende dagen program for opgaver først

til sidst blev jeg lidt træt af hende, hun har et problem med mænd,hvis jeg skal sige noget om hende - jeg orker ikke at bruge tid på dette - så tror jeg er sluppet fra hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet SMS og snap med hende i knap 2-3år. Det er aldrig lykkes mig at få en aftale da hun i perioder svare fint for så pludselig forsvinde for så vil ses. Hun virker lidt mystisk, men ved hun er ægte da jeg ved hvem hun er på linkedin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 7 timer siden:

Hej

ja hun ville ikke have Kontakter, jeg har aldrig givet hende en krone.... blev træt at hendes aflysninger, og syntes det var mere end et problem end en fræk leg - jeg tror heller ikke hun var tilfreds med mig, da jeg stillede som krav - skulle jeg komme og lave noget for hende, skulle der ske noget frækt..

hvor mange gange besøgte du hende? 

Arbejdede du for hende?

betalte du?

fik du sex?

Hej Ingen sex, ja betalte for vi skulle ses igen , men ved ikke rigtig.

Har arbejdet ganske lidt for hende.

Hun har haft aktiv annonce her i weekenden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...