Hop til indhold
fyren67

Fræk trekantet med Frøkenjulie

Recommended Posts

 

Søger en eks.  Fyr til en fræk trekant med Frøkenjulie 

 

 

 

Hedensted/Vejle❤️ Allerfrækkeste afslutning på ugen d. 8/11❤️Sammen med mig❤️Dansk megasprød sexkilling❤️tlf 91682428 åben på dagen❤️Fra kl. 8-16.30

Jylland

 

I dag, kl. 06:19

 

Velkommen ❤️

Der besvares ikke SMS eller hemmeligt nummer! Men jeg glæder mig til, at hører din stemme i telefonen! Se kommende vagter helt nederst ❤️

Jeg vil rigtig gerne passe på dig og mig selv - så jeg vil selvfølgelig efter hvert besøg spritte og rengøre alle overflade, sengetøj vil også blive skiftet. Der er mulighed for maske. Fik jeg sagt at jeg glæder mig? SF - Kæmpe kys fra mig til dig ❤️

Men det ændre ikke på, at jeg er:

En superfræk og lettere nymfomanisk dansk sexkilling som elsker godt og drønuartigt selskab ; ) Jeg vil allerede i starten af min beskrivelse gøre dig opmærksom på at: ALT ER SIKKER sex FOR VORES BEGGGES SKYLD og OPKALD FRA HEMMELIGT NR BESVARES IKKE....

Om mig:

Jeg har et utroligt kønt og skyldigt ansigt med store grønne øjne og våde sutterlæber der indbyder til frække blowjobs ; ) Jeg er 28 år. Min ungpigekrop (som er ekstrem berøringsvenlig og kælen) måler 175/55 velfordelte kilo. Jeg har helt ægte C-skålsbabser, hvepsetalje, helt flad mave og hvis du er til en lækker, rund og fyldig bagdel så vil du nyde synet af mig bagfra ; ) imellem min lange tøsestænger finder du en glat og jomfrustram ungpigemis som venter på dig...

Hvad tænder jeg på? Alt inden for det blide og de absolut drønuartige lege som cocktailshalvetimertrekvarteheletimer - ALT det som er ekstremt vanedannende ; )

Har du været slem eller uartig på anden vis? Lettere avanceret formerpirringsbondagesmverbaldominansverbaldominans til miggræsk til digfisting til digrimming til miggoldenshower til digCBT

Mine priser er helt efter hvor længe du ønsker at jeg skal være din ❤️

Mine priser starter fra 600 kr, cocktails 800 kr, 30 minutter 1100, 45 minutter 1600 og hel drønuartig time 2000 kr = dansk kvalitet i særklasse

Vagtplan vejle/Hedensted det eneste sted hvor du kan finde mig ❤️

November: d. 8 og d. 22

December d. 6, d. 13 og d. 20

Så har du mulighed for at planlægge dit besøg.

Glæder mig uendeligt til at se dig ❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...