Hop til indhold

Recommended Posts

Der har ikke været anbefalinger eller andre historier fra Hedehusene i lang tid. 
Passer mig fint. Så har jeg de søde piger for mig selv :-)

Jeg har kun godt at sige om stedet.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
Odense skrev, for 7 timer siden:

Er der mulighed for bad? 

Ja der er et toilet med en fin brusekabine. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dkpeter skrev, for 6 timer siden:

Også yngre piger?

Har kun erfaring med mutter selv, det er hende på fotos. Hun er både sød, giver god massage og let at snakke med

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynDK skrev, for 34 minutter siden:

Er der nogle nye erfaringer med dette sted, samt priser, kan se at en del har sat deres priser lidt op.

Jeg har været to gange efter der er blevet åbnet op igen. Har haft fornøjelsen af to forskellige massører. Begge gange blev det til 1 times massage med afslutning med hånd og samme pris begge gange 700kr. Tror det mere eller mindre standart priser de kører derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad lå prisen på, ved godt at den kan være steget lidt, og så der er kontanter nok med :P

Redigeret af FynDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynDK skrev, for 55 minutter siden:

hvad lå prisen på, ved godt at den kan være steget lidt, og så der er kontanter nok med :P

Alt mellem 1200-1500kr for 1 time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agentzero
Malerguru skrev, den 16.5.2021 at 13:20:

Jeg har været to gange efter der er blevet åbnet op igen. Har haft fornøjelsen af to forskellige massører. Begge gange blev det til 1 times massage med afslutning med hånd og samme pris begge gange 700kr. Tror det mere eller mindre standart priser de kører derude.

Har en af de to massører været ejeren, som jeg går ud fra er hende på billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agentzero skrev, den 20.5.2021 at 13:13:

Har en af de to massører været ejeren, som jeg går ud fra er hende på billederne?

Ja har haft fornøjelsen af hende på billederne som er ejeren samt en anden pæn ældre Thai kvinde derude (45-50år).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...