Guest Sentio Skrevet 7. November, 2020 (edited) Eroguide har givet mig dejlige oplevelser her i 2020 - alle på nær en GP’er har jeg opdaget via Eroguide, så stort tak - det var det jeg håbede på og måske forventede kunne ske. Sex er sundt tror jeg og håber på, det vil gøre jeg lever bare lidt længere. Hvad der også er sundt er et godt grin, et grin man bare ikke kan kontrollere og hvor tårerne springer frem - det tror jeg også man lever længere af! Det var ikke lige det jeg havde forventet af EG, men hold nu op hvor jeg har grint over mange dejlige, skæve og sikkert også nogle upassende indlæg og kommentarer. Et par af mine venner ved hvad jeg laver, men langt fra alle - og den er lidt svær når man knækker sammen af grin over telefonen og der bliver spurgt “hvad griner du af, må jeg se?” - hvoirefter man hurtig må få fremstammet “ikke noget, bare noget jeg tænkte på” og at man desparat forsøger at holde grin og tåre inde .. hvilket kun gør det endnu værre. Der er sikkert mange, har ikke læst alle indlæg, men der er særligt 2 indlæg/kommentarer som fik mig til at leve lidt længere, og hvor jeg stadig Ikke kan holde latter tilbage. Nedenstående er blot mine bud, glæder mig til at se andres bud og beklager hvis de er upassende. #1 - @Gentleman52 - med citatet “Sex alle positioner er framragende da hendes skede er våd” - svarer lidt til en GP’er anmelder en kunde med “Sex alle stillinger var framragende da pikken var stiv” - ved ikke hvorfor men kan bare ikke holde op med af grine, upassende, grotesk eller skævt, jeg ved det ikke - @Gentleman52 tak for du har forlænget mit liv. #2 - @underdog40 - sidder og læser det mest fantastiske indlæg, smukt og ægte - hvorefter @underdog40 mente der mangler et ord..... overraskende, 180 grader vender indlægget - og jeg kan simpelthen ikke stoppe med at grine. Tak også her for et par år ekstra. Tak... og glæder mig til at se/høre hvad jeg har misset af andre sjove ting KH Sentio Redigeret 7. November, 2020 af Sentio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6865 Skrevet 7. November, 2020 Tak for de pæne ord, @Sentio Jeg har fremhævet nedestående indlæg et par gange tidligere, tror jeg. For dem som ikke har læst det før, så er chancen her igen. Aldrig har jeg grint så meget som da kæmpede mig igennem nedestående med tårene trillende ned af kinderne. Og det gør jeg stadig, når jeg læser det den dag idag. Verdensklasse humor. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg