Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/307541

Dette er en af byens ældste klinikker. Jeg har besøgt stedet mange gange. 

De fleste gange har jeg fået massage af Ning, som man kan se i spejlet på billede 2 :D

Hun er en lidt højere end thaier er normalt. Hendes massage er dejligt, hun er slank og velskabt og bedst af alt er hun intenst tilstede under krøllelagen delen. Ning taler pænt dansk og er altid glad med et smil der når øjnene. 
Jeg har ikke skrevet om stedet før, men da de nu har annonce på AL fandt jeg det på sin plads lige at omtale stedet. 
Klinikken er pæn og ren, ok bad, men gid fanden havde den der har valgt den gule vægfarve. Gult er ellers en af mine yndlings farver, men denne nuance gør ikke noget godt. 

Hun har almindelige Århus priser. 

Stedet ligger tæt på Vesterbro Torv. Facaden er lige blevet renoveret, som det ses på fotos. Om er er sket noget indenfor ved jeg ikke. Det er et par måneder siden jeg var der sidst

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Der står at mundbind er påkrævet ved besøg på klinikken. :D Mon det overholdes af begge parter :D 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 11 minutter siden:

Der står at mundbind er påkrævet ved besøg på klinikken. :D Mon det overholdes af begge parter :D 

Ja den er ikke nem. Jeg var forbi stedet for nogle dage siden, ikke inde med gik forbi. Der er temmelig mange skilte ang. CV19 så det er noget hun tager alvorligt. Men blow med mundbind? interessant :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Ja den er ikke nem. Jeg var forbi stedet for nogle dage siden, ikke inde med gik forbi. Der er temmelig mange skilte ang. CV19 så det er noget hun tager alvorligt. Men blow med mundbind? interessant :biggrin:

blow job med mundbind - det er lidt som som transportable gloryhole :P  hehe

 

billed to  ? 

tror det er blevet ændret  :( 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter.c skrev, for 14 minutter siden:

billed to  ? 

tror det er blevet ændret  :( 

 

Ja det ser ud til hun har taget lige det foto væk. Hun læser nok med her :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg for nyligt. Stedet er virkelig pænt og meget venlige piger. 

Jeg havde håbet på at få massage af indehaver. Desværre blev det en meget ung pige, som er meget kær. Men hendes massage er vel nærmest "wellness massage", til tider så let så det mere minder om berøring. Jeg lod mig lokke til et HJ, som hun slet ikke har styr på. Hun snakker meget, hvilket jeg finder irriterende. Og hendes mundbind gjorde det endnu sværere at forstå, hvad hun sagde, så det var meget forstyrrende.

Derudover var hun meget fokuseret på Corona. Så meget at hun Gud hjælpe mig vaskede mine ædlere dele af i håndsprit! Det kan IKKE anbefales, mine herrer :-)

Her bagefter synes jeg det er vildt komisk, men det gjorde faktisk nas :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prikken skrev, for 29 minutter siden:

vaskede mine ædlere dele af i håndsprit!

Det må hun altså ikke. Ikke sprit på slimhinder for alt i verden. Der skal anvendes klorhexedin på slimhinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Det må hun altså ikke. Ikke sprit på slimhinder for alt i verden. Der skal anvendes klorhexedin på slimhinder. 

Nej, jeg spekulerer også på om hun selv bruger det....men nu er jeg i hvertfald ren :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Prikken skrev, for 4 timer siden:

Var på besøg for nyligt. Stedet er virkelig pænt og meget venlige piger. 

Jeg havde håbet på at få massage af indehaver. Desværre blev det en meget ung pige, som er meget kær. Men hendes massage er vel nærmest "wellness massage", til tider så let så det mere minder om berøring. Jeg lod mig lokke til et HJ, som hun slet ikke har styr på. Hun snakker meget, hvilket jeg finder irriterende. Og hendes mundbind gjorde det endnu sværere at forstå, hvad hun sagde, så det var meget forstyrrende.

Derudover var hun meget fokuseret på Corona. Så meget at hun Gud hjælpe mig vaskede mine ædlere dele af i håndsprit! Det kan IKKE anbefales, mine herrer :-)

Her bagefter synes jeg det er vildt komisk, men det gjorde faktisk nas :-)

 

 

Av min arm, ja den corona tar sku livet af en hver form for sex, såfremt man overhovedet ku bruge udtrykket sex for tiden, pause tror jeg den hedder iflg Nyhederne :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...