cassanova 563 Skrevet 6. November, 2020 Jeg har ikke besøgt en GP nu i 2 måneder , det plejede ellers at være ca. Hver 14 dag. Årsagen til at jeg holder pause er et besøg ved en total håbløs GP. Det var hende der var på billederne i annoncen,pænt ansigt og rare øjne.Men det som ikke fremgår af billederne er pigens størrelse, hendes lugt af stærk parfume, lakstift afbleget hår , overdimensionerede højhælede støvler m.v. Oven i det så var det sexuelle virkeligt ringe , hun havde bare ikke Flair for håndværket, hun tonsede rundt i sengen med hendes efter min mening alt for store røv, jeg tror virkeligt at hun gjorde hvad hun kunne respekt for det. En rimelig GFE oplevelse efter sex kunne ikke opveje den samlede oplevelse. Jeg har ellers haft mange fine oplevelser ved GP ‘ere . Fremadrettet vil jeg være meget mere selektiv med hvem jeg vil besøge. Hellere vente på at GP’en med gode anmeldelser kommer til byen og så slå til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 6. November, 2020 (edited) Nu ved jeg ikke hvor du florerer her i landet. Men jeg forventer ALDRIG GFE fra glædespiger, men forventer en vis indlevelse. Forventningens glæde kan lynhurtig forsvinde, desværre. Det er ærgerligt når det sker, men heldigvis er der mange glædespiger derude. God vind med det hele. Redigeret 6. November, 2020 af Gentlemand-Finn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 114 Skrevet 7. November, 2020 Jeg kan godt nikke lidt genkendende til det du skriver der, og jeg var også træt af tvivlsomme oplevelser. Min løsning har været thai massage, det findes selvfølgelig i lige så stor del dårlige oplevelser, men hvis man er i tvivl kan man starte med kun massage, og så opgraderer undervejs, det har i hvert fald fungeret for mig, og givet mig lysten ud i købesex tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 7. Januar, 2022 Forstår ikke rigtig dit håbløse opslag . Du starter med at kritisere hendes udseende, lugt af parfume, afbleget hår, støvler du ikke kunne lide, alligevel fuldfører du, hvorfor gjorde du egenligt det, når der var så meget i vejen med hende til at starte med ? Har du så ikke lidt af fejlen selv ? Kunne du ikke have sagt pænt, undskyld men det er altså ikke lige mig alligevel ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1341 Skrevet 7. Januar, 2022 Jeg synes din overskrift er rigtig rammende og nyttig for dig. For den passer på alle dine indlæg herinde. I snart sagt alle dine tråde skinner din lede igennem. Du har sjældent noget positivt at sige om GP. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg