Hop til indhold
Guest Gaffer

Nystartet Spansk pige Natalia i Århus

Recommended Posts

Guest Gaffer

Var lige et smut forbi hende her dog uden action

http://massage.side6.dk/natalia23

Vil vurdere billederne som ægte nok - dog holder alderen ikke, men bestemt en dejlig pige.

Hun flashede lige attributterne i en rutine bevægelse, under vores lille samtale.

Havde egentligt sat næsen op efter 3/4 time med Megafransk afslutning, men Megafransk i hendes verden er ud over ansigtet. Hmm...allerede 2 finurligheder - først falsk adresse og så en definition på megafransk, som ikke var anført i annoncen. Tilliden var brudt og der ville helt sikkert dugge flere op under vejs - valgte at gå igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Diskretion hensyn - den forstår jeg ikke lige!

Der er en del lejligheder som Gerlachsgade 11 passer ind under

Del dette indlæg


Link til indlæg

Diskretion hensyn - den forstår jeg ikke lige!

Der er en del lejligheder som Gerlachsgade 11 passer ind under

Ja, men hvorfor tror du hun gør somhun gør? Og hvad bidrager du med ved at angive adressen. Det gør man bare ikke. Se andres diskrete måde at klare det med geografi på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25

Var lige et smut forbi hende her dog uden action

http://massage.side6.dk/natalia23

Vil vurdere billederne som ægte nok - dog holder alderen ikke, men bestemt en dejlig pige.

Hun flashede lige attributterne i en rutine bevægelse, under vores lille samtale.

Havde egentligt sat næsen op efter 3/4 time med Megafransk afslutning, men Megafransk i hendes verden er ud over ansigtet. Hmm...allerede 2 finurligheder - først falsk adresse og så en definition på megafransk, som ikke var anført i annoncen. Tilliden var brudt og der ville helt sikkert dugge flere op under vejs - valgte at gå igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Hun er ligeglad med diskretion - Spansk pige på gennemrejse.

Hun laver kun det lille nummer med at opgive en adresse overfor, fordi hun vil have muligheden for ikke at opgive rigtig adresse, hvis personen udenfor ikke behager hende. Så tager hun simpelt hen ikke telefonen og opgiver den rigtige.

Det synes jeg er lidt forkert - da man kunne have brugt både tid og penge på transport frem og tilbage til adressen.

Den rigtige fremgangsmåde ville være, at ærligt oplyse i annoncen, at man har forbehold (hvad det eller måtte være) over for kunderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25

Trip trap træsko Natalia får nogle hårde ord med på vejen..! Vil li give min historie /af mit besøg ved hend..!! Forstå ikke hvorfor det er et problem at hun er privat..? Personligt syntes jeg det er dejligt at der ikke står bordel på stedet...! Men fuck det jeg ringet og fik adressen og køre der ud.. Jeg kom der ud og møde en lille spansk skønhed som snakket temmelig godt engelsk..! Vi fik en lille snak også kom vi ind på hva der skulle ske.. Jeg sag jeg hade 1000kr med og hun tilbyd mig en halv time med alt.. Vi kom ind på et dejligt værelse som er ( nyere datao ) der var pænt rent.. Jeg satte mig på sengen, og hun begynde og danse lidt for mig, jeg sad og blive lidt små tændt, hun tog min hånd og førte den mellen hendes bryster mens hun danset lidt for mig, vi små snakket lidt og hun tog min hånd op til munden og bid lidt i min finder og gjord den våd ved sutte lidt på den..! Efter førte hun min hånd op og nede af henedes maven og bryst. Hun skubbet hendes g-streng til side og førte min finger op i hendes så jeg stod og gav hende lidt finger..! Hun var temmelig våde og jeg fingerkneppet hende et stykket tid og min tisse begynde og stå, hun kunne se bulen i mine bukser, og hun gjord tegen til jeg skulle tag ham ud af sit bur...! Jeg fik ham ud og så begynder hun og give mig en guffer som var en konge værdig..!! Hun sutte og sutte li før jeg var ved og komme det kunne hun mærke så hun stoppet, og lad sig nede på sengen og jeg begyndte og slikke hendes dejlig fisse.. Jeg slikket hende længe også hoppe hun op og gjord tegen til jeg skulle ligge mig nede også kom 69'eren hun sutte jeg slikket...! Efter et stykke tid så hoppe hun op på min nu store dejlig våde pik og begynde og ride mig, jeg holde fast i hendes dejlig bryster.. Jeg vil ha hende bagfra og det fik jeg lov til.. Jeg kneppet hende så jeg stønnet så højt og hun skrig med..det var sgu fantatisk også kom jeg.. Hun tag gummiet af og vaske trisserne, vi snakket lidt mens jeg fik tøj på hun kysset mig farvel og ud af døren..

Stedet 8 ud af 10 sexen var 9 ud 10 det bedste købe fisse jeg har fået..., pigen lidt ælder ind på profilen men jeg gik der fra med en rigtig og oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...