ny_kjs 106 Skrevet 6. November, 2020 Så fik jeg også besøgt Lena, en lille nips med stor travlhed - der var gang i butikken og derved lidt ventetid - men jeg er desværre ikke så begejstret, som andre. Det er bestemt hende man møder, verificeret via tatto på armen. Jeg havde læst at hun, kigger folk an inden den endelige adresse bliver givet og ok det gør mig ikke så meget, hvis det foregår relativt hurtigt - blev ledt til den rigtige adresse og heldigvis skulle jeg kun til stueetagen. Blev lukket indenfor og hun spurte hvordan jeg ha de det og jeg lige så, så vi snakkede lidt og hun virkede som om hun kommunikere fint på et vist niveau, hun smilede dog ikke og kiggede ikke en i øjenene, måske er hun genert, i dont now, men Indenfor i bollerummet, blev der aftalt tid 30 min og pengene skiftede hænder, af med tøjet og hendes badekåbe lige så - hold da op sikke en krop, super numse og de dejligste ungpigebryster og så kørte den ellers på den berømte auto, sikkert pga af populariteten - da vi startede, lagde hun sig oven på mig og hun kyssede mig på halsen, ned til beystvorter (begge fik en lille tur) inden hun fandt banditten. Her var det bj uden, det var som sådan ikke dårligt, men jeg har fået bedre andre steder og jeg tror med tiden, at hun nok skal kunne lære at give bedre bj. Selve akten, her kan man kan køre i bund, og hun tager godt imod uden at kny sig, lægger sig i de stillinger man vil, jeg nåede desværre ikke at tage en doggy, så jeg kunne nyde hendes lille numse. Hvis jeg kommer igen, bliver det kun til en omgang på 15 min. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1128 Skrevet 6. November, 2020 Tak for anmeldelsen ny_kjs, har savlet lidt over hende da hun virker lidt naturlig på en eller anden sød og lidt fræk måde. Men en masse andre har så samme smag kan jeg læse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg