Blik 20 Skrevet 6. November, 2020 Må vist hellere lige få skrevet lidt positivt feedback så siden ikke drukner i negative anmeldelser. Jeg besøgte Angelina Angel hos seduction girls for ca 1 år siden. Da hun træder ind bliver jeg mødt af en smilende og virkelig sød pige som virker glad for at se mig. Hun er klædt i frækt sort undertøj og jeg får lov til at dreje hende rundt så jeg kan se hele hendes figur og frække røv. Da alt det formelle er ordnet virker det fuldstændig som at være sammen med en kæreste. Hun giver nogle dejlige våde kys, hendes berøring er varm og venlig og jeg måtte gerne kysse og tage fat i hende og hendes kæmpe bryster ! ( som var grunden til jeg valgte at besøge hende ). Hun er yderst professionel og til jer der godt kan lide en god røv er hun fantastisk at tage bag fra. Hendes røv er dejlig rund og hendes røvhul er indbydende og smukt. Hun er dejlig stram og det ærger mig faktisk lidt jeg ikke gik ned på hende men der var bare så meget jeg gerne ville nå da jeg havde hende hendes billeder lyver ikke men hun er voldsomt tatoveret hvilket for mig var en glædelig overraskelse. Og hun er super smuk i ansigtet såvel som kroppen. alt i alt en fantastisk oplevelse og jeg må nok en tur forbi igen snart kroppen 10/10 gfe 10/10 sexen 10/10 Vh blik https://www.eroguide.dk/forum/profile/20556-angelina-angel/ 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3546 Skrevet 6. November, 2020 Angelina er bare fantastisk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 523 Skrevet 6. November, 2020 Jeg har ikke været der, men hun ser absolut top-lækker ud. Tak for fin anmeldelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4141 Skrevet 6. November, 2020 Gentlemand-Finn skrev, for 19 minutter siden: Jeg har ikke været der, men hun ser absolut top-lækker ud. Tak for fin anmeldelse. Du bør ikke snyde dig selv for at besøge hende. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1763 Skrevet 7. November, 2020 Jamen halløj! Den havde jeg ikke lige set komme tak for de rosende positive ord! Vi ses! 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elte Skrevet 7. November, 2020 Ja for helvede! Angelina selvfølgelig. Det er da hende jeg skal forbi næste gang. Forsvandt fra mit stamsted og så blev jeg doven. Men at ligge og lade tungen varme hende op med udsyn til alperne og så bare få lov at knalde hende max igennem.....det holder max. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1763 Skrevet 8. November, 2020 Elte skrev, for 16 timer siden: Ja for helvede! Angelina selvfølgelig. Det er da hende jeg skal forbi næste gang. Forsvandt fra mit stamsted og så blev jeg doven. Men at ligge og lade tungen varme hende op med udsyn til alperne og så bare få lov at knalde hende max igennem.....det holder max. Du skal være velkomme, jeg kan holde til en vild omgang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 8. November, 2020 Angelina er bare fantastik - det er kort og klart- har du ikke været sammen med hende så har det bedste til gode. Angelina er alt bravo Angelina 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg