Hop til indhold

Recommended Posts

Må vist hellere lige få skrevet lidt positivt feedback så siden ikke drukner i negative anmeldelser.

Jeg besøgte Angelina Angel hos seduction girls for ca 1 år siden.

Da hun træder ind bliver jeg mødt af en smilende og virkelig sød pige som virker glad for at se mig. Hun er klædt i frækt sort undertøj og jeg får lov til at dreje hende rundt så jeg kan se hele hendes figur og frække røv. 
Da alt det formelle er ordnet virker det fuldstændig som at være sammen med en kæreste. Hun giver nogle dejlige våde kys, hendes berøring er varm og venlig og jeg måtte gerne kysse og tage fat i hende og hendes kæmpe bryster ! ( som var grunden til jeg valgte at besøge hende ).

Hun er yderst professionel og til jer der godt kan lide en god røv er hun fantastisk at tage bag fra. Hendes røv er dejlig rund og hendes røvhul er indbydende og smukt. 
Hun er dejlig stram og det ærger mig faktisk lidt jeg ikke gik ned på hende men der var bare så meget jeg gerne ville nå da jeg havde hende

hendes billeder lyver ikke men hun er voldsomt tatoveret hvilket for mig var en glædelig overraskelse. Og hun er super smuk i ansigtet såvel som kroppen.

alt i alt en fantastisk oplevelse og jeg må nok en tur forbi igen snart

kroppen 10/10

gfe 10/10

sexen 10/10 

Vh blik

https://www.eroguide.dk/forum/profile/20556-angelina-angel/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har ikke været der, men hun ser absolut top-lækker ud. 

Tak for fin anmeldelse. 

Du bør ikke snyde dig selv for at besøge hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elte

Ja for helvede! Angelina selvfølgelig. Det er da hende jeg skal forbi næste gang. Forsvandt fra mit stamsted og så blev jeg doven. Men at ligge og lade tungen varme hende op med udsyn til alperne og så bare få lov at knalde hende max igennem.....det holder max. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elte skrev, for 16 timer siden:

Ja for helvede! Angelina selvfølgelig. Det er da hende jeg skal forbi næste gang. Forsvandt fra mit stamsted og så blev jeg doven. Men at ligge og lade tungen varme hende op med udsyn til alperne og så bare få lov at knalde hende max igennem.....det holder max. 

Du skal være velkomme, jeg kan holde til en vild omgang ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...