Sexeren69x 15 Skrevet 6. November, 2020 Hej derude. Jeg søger en kvinde til møder hvor vi går online med webcam og tjener nogle penge til deling. Fakta: 25 år, Odense, alm kropsbygning. For yderligere spørgsmål henvend dig til min profil eller på mail [email protected] Håber at høre fra dig! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5174 Skrevet 6. November, 2020 Så du er ude efter lidt gratis sex? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1473 Skrevet 6. November, 2020 AalborgLook skrev, for 31 minutter siden: Så du er ude efter lidt gratis sex? Nej, han skal have penge for det 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 6. November, 2020 How How... i skal være søde... He He... Er da en spændende/sjov tanke... Ærgerligt du ikke er lidt ældre... Ideen er da ikke helt tosset... og slet ikke pt. Hvor der ikke er mulighed for den samme ballade som normalt... Er jo lige før man finder hækletøjet frem igen i bar frustration..... Griner... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13629 Skrevet 6. November, 2020 Frodige Jeanette skrev, for 32 minutter siden: Ærgerligt du ikke er lidt ældre.. Hvad er der nu galt i det? Der er da masser af profiler på Chaturbate med ældre overvægtige mænd og unge kvinder - så hvorfor skulle der ikke også være et marked for modne buttede kvinder og yngre mænd - der er da ikke andet for end at lægge billet end - om ikke andet får du da gratis sex med en ung fyr 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 201 Skrevet 6. November, 2020 Frodige Jeanette skrev, 1 time siden: How How... i skal være søde... He He... Er da en spændende/sjov tanke... Ærgerligt du ikke er lidt ældre... Ideen er da ikke helt tosset... og slet ikke pt. Hvor der ikke er mulighed for den samme ballade som normalt... Er jo lige før man finder hækletøjet frem igen i bar frustration..... Griner... jeg er 5o og gør det gerne med dig hvis du lyster knus jan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 201 Skrevet 6. November, 2020 Frodige Jeanette skrev, for 2 timer siden: How How... i skal være søde... He He... Er da en spændende/sjov tanke... Ærgerligt du ikke er lidt ældre... Ideen er da ikke helt tosset... og slet ikke pt. Hvor der ikke er mulighed for den samme ballade som normalt... Er jo lige før man finder hækletøjet frem igen i bar frustration..... Griner... det er seriøest ment din skønne kvinde knus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 6. November, 2020 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Hvad er der nu galt i det? Der er da masser af profiler på Chaturbate med ældre overvægtige mænd og unge kvinder - så hvorfor skulle der ikke også være et marked for modne buttede kvinder og yngre mænd - der er da ikke andet for end at lægge billet end - om ikke andet får du da gratis sex med en ung fyr Jow jow... Men derfor må jeg vel godt have mine preferencer i de forskellige kategorier... Det handler jo ikke kun om, hvad der er et marked for.... Det skal jo også være sjovt... Jeg er her jo fordi jeg kan li’ det.... griner.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 6. November, 2020 jan j skrev, for 5 minutter siden: det er seriøest ment din skønne kvinde knus Kan ikke altid lige finde rundt i de forskellige profiler herinde.... griner... Så ved ikke helt om vi har ses og jeg ved hvem du er.... he he ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 6. November, 2020 @Jernsvinet Men på den anden side... Nu begynder mine tanker jo at gå amok i sjov og ballade... griner... Har aldrig prøvet webcam, og er slet ikke sikker på jeg har en præference... griner... Kan da slet ikke tåle at gå online pt. Med alt den inaktivitet og solo-tid... Åbenbart... Det må jeg vidst lige have kigget nærmere på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 201 Skrevet 6. November, 2020 Frodige Jeanette skrev, for 25 minutter siden: Kan ikke altid lige finde rundt i de forskellige profiler herinde.... griner... Så ved ikke helt om vi har ses og jeg ved hvem du er.... he he ... det ku nu være frækt at prøve om ikke andet kunne du få afprøvet det knus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lektorslem Skrevet 7. November, 2020 Landsbytossen skrev, den 6.11.2020 at 10:44: Nej, han skal have penge for det Rettere: Han vil have gratis sex mens du betaler for at se på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1473 Skrevet 7. November, 2020 lektorslem skrev, for 5 timer siden: Rettere: Han vil have gratis sex mens du betaler for at se på det Og hvem får en del af pengene i sidste ende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 8. November, 2020 lektorslem skrev, for 19 timer siden: Rettere: Han vil have gratis sex mens du betaler for at se på det Det er vel en ok strategi... Jeg plejer at betale for sex og ingen kigger på... Tror jeg da ikke... Btw... Hvordan udtales dit nick @lektorslem? Er det "Lektor slem" eller "Lektors lem? Eller måske lidt af begge dele. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lektorslem Skrevet 8. November, 2020 Landsbytossen skrev, den 7.11.2020 at 19:56: Og hvem får en del af pengene i sidste ende? korrekt, men den del forudsætter at du logger på og betaler, hvis det ikke sker må han nøjes med gratis sex :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lektorslem Skrevet 8. November, 2020 22 cm and thick skrev, for 10 timer siden: Det er vel en ok strategi... Jeg plejer at betale for sex og ingen kigger på... Tror jeg da ikke... Btw... Hvordan udtales dit nick @lektorslem? Er det "Lektor slem" eller "Lektors lem? Eller måske lidt af begge dele. Hvad angår det sidste er det åbent for fortolkning, hvilket jo gør navnet lidt genialt :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1473 Skrevet 8. November, 2020 lektorslem skrev, for 25 minutter siden: korrekt, men den del forudsætter at du logger på og betaler, hvis det ikke sker må han nøjes med gratis sex Nej, for der er intet show uden cash, og intet show, ingen sex - ergo bliver han betalt for at sexe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 8. November, 2020 Landsbytossen skrev, 1 time siden: ergo bliver han betalt for at sexe Det er vel også helt ok... Bare han/de husker at skattefar skal have sin del af fortjenesten... Også selvom han hverken deltager eller kigger på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1473 Skrevet 8. November, 2020 22 cm and thick skrev, 1 time siden: Det er vel også helt ok... Ja? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 120 Skrevet 10. November, 2020 Jeg har en veninde på 21 der sælger billeder og videoer, da hun er ret afslappet i sin sexualitet... Jeg har overvejet at spørge om det er noget for hende Ved du noget om pengene er gode for at streame sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg