Drivingmissdaisy 19 Skrevet 5. November, 2020 Er der mon piger som tilbyder deepthroat i en grad, så de bare lægger hovedet ud over sengekanten og så kan man knalde dem i halsen? Gerne Nord- eller Midtjylland. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 5. November, 2020 Jeg tror sådanne piger er ønsket i hele landet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 368 Skrevet 5. November, 2020 Drivingmissdaisy skrev, for 24 minutter siden: Er der mon piger som tilbyder deepthroat i en grad, så de bare lægger hovedet ud over sengekanten og så kan man knalde dem i halsen? Gerne Nord- eller Midtjylland. Hey @Drivingmissdaisy :) Jeg har stødt ind i den slags 'friske' piger et par gange ;) Tanni som ofte annoncerer i Aarhus, kan du nok bestikke til sådan en oplevelse. Ellers så er der kommet et nyt sted i Viby, hvor flere af pigerne har udbudt ægte deepthroat. Jeg skal nok tagge dig hvis jeg finder en af deres annoncer igen. Måske Inessa som er i Aarhus lige nu (røv fræk), er frisk. Jeg søger det samme som dig, så falder du over noget godt, så husk at skriv en anmeldelse :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 5. November, 2020 @Nannas Hjørne som af og til er både i det nordjyske og i det midtjyske hun kan hvert fald deep throate hvor vidt man kan kneppe hende i halsen ved jeg ikke. Det afhænger sikkert også af størrelse, kemi osv. Venligst Claesen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 5. November, 2020 (edited) BBW Lina kan klare hvad du søger. Hun er i midtjylland (haderup) d. 16. Og 17. Nov Redigeret 5. November, 2020 af Frække Tanja 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 368 Skrevet 6. November, 2020 Claesen skrev, for 15 timer siden: @Nannas Hjørne som af og til er både i det nordjyske og i det midtjyske hun kan hvert fald deep throate hvor vidt man kan kneppe hende i halsen ved jeg ikke. Det afhænger sikkert også af størrelse, kemi osv. Venligst Claesen Godt input :) Jeg skal helt sikkert også besøge hende når Corona tager en slapper igen. Hendes regler om mundbind er ikke for mig :) Men helt fair btw. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 6. November, 2020 skivemd skrev, 1 time siden: Godt input Jeg skal helt sikkert også besøge hende når Corona tager en slapper igen. Hendes regler om mundbind er ikke for mig Men helt fair btw. Jeg håber, at det er ok, at jeg byder ind blot med afklarende info: Mundbind er kun et krav til de korte besøg (for at begrænse antallet af gæster). Og jeg er altid med på at blive kneppet i halsen. Om det lykkes mig at deepthroate, mens jeg ingen kontrol har.. det varierer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 368 Skrevet 6. November, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 3 timer siden: Jeg håber, at det er ok, at jeg byder ind blot med afklarende info: Mundbind er kun et krav til de korte besøg (for at begrænse antallet af gæster). Og jeg er altid med på at blive kneppet i halsen. Om det lykkes mig at deepthroate, mens jeg ingen kontrol har.. det varierer Så fint :) intet er misforstået, din regle virker fint efter hensigten :) ellers lyder det lækkert ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deepthroat fan 35 Skrevet 4. December, 2020 Jeg havde i dag en aftale med Tanni. Jeg havde lovet at bekræfte to timer før, hvilket jeg gjorde. Hun svarede ikke tilbage. Jeg ventede på hende på aftalte tid og sted. En parkeringsplads, da hun desværre ikke selv har stedet. Da klokken var 15 minutter over aftalte tid kørte jeg. Jeg blev brændt af. Hun kunne i det mindste have skrevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 40 Skrevet 6. December, 2020 Kan varmt anbefale Nanna. Hun tager 22 cm helt dybt og nyder det samtidigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 6. December, 2020 a-psycho1 skrev, for 58 minutter siden: Kan varmt anbefale Nanna. Hun tager 22 cm helt dybt og nyder det samtidigt Må jeg bede om et link til Nanna? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 40 Skrevet 6. December, 2020 https://annoncelight.dk/showad/280910 hun besøger Århus engang imellem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg