TaiZ 13 Skrevet 5. November, 2020 Andreea er tilbage igen, sød og service mindet som hun var sidst.. Billederne passer 100% flot, dejlig krop ( naturlig) smukkere i virkeligheden, hun siger hun er 22år og det tror jeg passer meget godt, ihverfald ikke over 24år Hun arbejder sammen med Inna i lejligheden som jeg også prøvede med rigtig billede, de snakker begge flydende English men Inna sagde hun bedre kan tysk som jeg så ikke kan XD Priserne er det samme som rumænerne i landet men pas på de er meget vanedannende https://annoncelight.dk/showad/307222 https://annoncelight.dk/showad/307224 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 5. November, 2020 Synes nu de har for mange tillægspriser til du kan sige, at priserne er de samme som de andre rumænere i byen. Har aldrig oplevet før, at fransk til pigen ikke er med i prisen på 30 min f.eks. Det koster 200 ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 331 Skrevet 5. November, 2020 Helt enig. Det er alt alt alt for kompliceret.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TaiZ 13 Skrevet 5. November, 2020 Det superfransk som koster ekstra 200kr det synes jeg er meget normal, selv på de polske piger tager også det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 5. November, 2020 TaiZ skrev, for 12 minutter siden: Det superfransk som koster ekstra 200kr det synes jeg er meget normal, selv på de polske piger tager også det. Nej, skrev med Andreea i går og med i 30 min for 800 er superfransk, men ikke fransk til hende. Det vil hun have 1000 for, altså 200 ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 5. November, 2020 The Dark Knight skrev, 1 time siden: Nej, skrev med Andreea i går og med i 30 min for 800 er superfransk, men ikke fransk til hende. Det vil hun have 1000 for, altså 200 ekstra. Jeg har det på samme måde, og derfor ikke besøgt hverken Andreea eller hendes forrige roommate tidligere eller kan overskue at besøge Inna. Ekstra for COB ... for mange minder om triste afslutninger i køkkenrulle, ekstra for cunnilingus ... osv. Det er egentlige ikke den endelige pris jeg har noget imod, men det at jeg simpelthen ikke gider overskue og specificere alt dette på forhånd. Som menukortet på mine yngre dages besøg på danske massageklinikker. Lysten og den fælles tillid dræbt på forhånd. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 5. November, 2020 @autobahnjeg har det på nøjagtig samme måde og har heller ikke besøgt de to piger. For mig er det heller ikke prisen, men mere alle de valg man skal træffe inden, og så bliver det måske også lidt en principsag for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 331 Skrevet 5. November, 2020 Fuldstændig enig - prisen ender alligevel næsten altid med at være det samme. For mig er processen bare mere behagelig hvis der er en mere afslappet attitude. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 393 Skrevet 12. November, 2020 Nu er oral med i prisen Skrev til hende i går og sagde, at vi var nogle stykker her på siden som ikke brød sig om hendes menu. Hun var venlig i korrespondancen frem og tilbage. Se linket til annoncen ovenover. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aalbper 6 Skrevet 12. November, 2020 ja smuk er hun sku, men listen med tillægspriser er jo ved at være længer end profilteksten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg