Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/profile/Anny1

En slank, nærmest petit og meget smuk pige er pt i Århus C, såen i retning Vesterbro Torv, 15 min gang fra Strøget. 

Jeg blev noget overrasket da hun åbnede døren. Hun er i mine øjne decideret smuk, og senere så jeg at hun er flot skabt med den sødeste lille numse, og silibryster som er lige 50 gram for store. Det er så også det eneste der er stort på hende, og aspargesen følte sig for en gangs skyld ikke som var den på visit i Rådhushallen. 

Vi kom fint rundt i mange lande, hvad jeg normalt eller ikke gider, og fik også til fulde smagt på hinanden (s). Hun havde god tid, og vi lå længe og hyggesnakkede efter knalderiet. Faktisk var det mig der tog initiativ til at komme afsted. 

Hun er her indtil den 17. så det er med at rede håret desinficere dolken og komme derudaf drenge! 

Hun masserer uden olie er glad og taler fint engelsk. 

Hendes hår er mørkt idag, og ikke den grimme fesenrøde som på fotos. Hendes ansigt er meget kønnere i virkeligheden, og så er hun smukt mørk i huden, som i øvrigt er glat og blød. Yderst feminin. 

 

Jeg skal helt sikkert besøge hende igen inden hun rejser. 

Normale Århus prisleje, blow uden resten med og tante kys. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

https://annoncelight.dk/profile/Anny1

En slank, nærmest petit og meget smuk pige er pt i Århus C, såen i retning Vesterbro Torv, 15 min gang fra Strøget. 

Jeg blev noget overrasket da hun åbnede døren. Hun er i mine øjne decideret smuk, og senere så jeg at hun er flot skabt med den sødeste lille numse, og silibryster som er lige 50 gram for store. Det er så også det eneste der er stort på hende, og aspargesen følte sig for en gangs skyld ikke som var den på visit i Rådhushallen. 

Vi kom fint rundt i mange lande, hvad jeg normalt eller ikke gider, og fik også til fulde smagt på hinanden (s). Hun havde god tid, og vi lå længe og hyggesnakkede efter knalderiet. Faktisk var det mig der tog initiativ til at komme afsted. 

Hun er her indtil den 17. så det er med at rede håret desinficere dolken og komme derudaf drenge! 

Hun masserer uden olie er glad og taler fint engelsk. 

Hendes hår er mørkt idag, og ikke den grimme fesenrøde som på fotos. Hendes ansigt er meget kønnere i virkeligheden, og så er hun smukt mørk i huden, som i øvrigt er glat og blød. Yderst feminin. 

 

Jeg skal helt sikkert besøge hende igen inden hun rejser. 

Normale Århus prisleje, blow uden resten med og tante kys. 

 

Fed og fyldestgørende beretning, booker med det samme 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 12 minutter siden:

https://annoncelight.dk/profile/Anny1

En slank, nærmest petit og meget smuk pige er pt i Århus C, såen i retning Vesterbro Torv, 15 min gang fra Strøget. 

Jeg blev noget overrasket da hun åbnede døren. Hun er i mine øjne decideret smuk, og senere så jeg at hun er flot skabt med den sødeste lille numse, og silibryster som er lige 50 gram for store. Det er så også det eneste der er stort på hende, og aspargesen følte sig for en gangs skyld ikke som var den på visit i Rådhushallen. 

Vi kom fint rundt i mange lande, hvad jeg normalt eller ikke gider, og fik også til fulde smagt på hinanden (s). Hun havde god tid, og vi lå længe og hyggesnakkede efter knalderiet. Faktisk var det mig der tog initiativ til at komme afsted. 

Hun er her indtil den 17. så det er med at rede håret desinficere dolken og komme derudaf drenge! 

Hun masserer uden olie er glad og taler fint engelsk. 

Hendes hår er mørkt idag, og ikke den grimme fesenrøde som på fotos. Hendes ansigt er meget kønnere i virkeligheden, og så er hun smukt mørk i huden, som i øvrigt er glat og blød. Yderst feminin. 

 

Jeg skal helt sikkert besøge hende igen inden hun rejser. 

Normale Århus prisleje, blow uden resten med og tante kys. 

 

Tager hun også til Grækenland :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

aspargesen følte sig for en gangs skyld ikke som var den på visit i Rådhushallen

Og du brugte vel fordøren som du plejer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mens @Aarhuselsker skrev dette knaldede jeg Anny. Vi havde haft lidt skriv inden mit besøg. 
Anny er som beskrevet. Hun yder ikke anal og fred være med det. Min tur bar præg af at jeg ikke kunne få hende med ind i legen. Bevares hun stønnede højlydt. Så nu hviler jeg lige ørene resten af eftermiddagen. 
Kommer ikke tilbage. Der jobber 2 piger  i kælderen. Så man skal aldrig sige aldrig( ved ikke hvem den anden er)

8000

ps t’s skrev lige han havde gjort hende træt. Så jeg forventer at han betaler en ny tur. Så min selvtillid kan blive intakt igen. 

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 3 minutter siden:

ved ikke hvem den anden er

Jeg så eller hørte ikke andre, men i  sidste uge var der en ladyboy som skrev denne adresse i sin annonce. Måske det var noget ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Jeg så eller hørte ikke andre, men i  sidste uge var der en ladyboy som skrev denne adresse i sin annonce. Måske det var noget ? 

Hvis jeg kan tænde en ladyboy vil mit ego blive for stort til dette forum. :D

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 1 time siden:

Fed og fyldestgørende beretning, booker med det samme 

jaj lyder da fint men vil da nu have olie når man skal have  massage  hihi 

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, Lige nu:

jaj lyder da fint men vil da nu have olie når man skal have  massage  hihi 

Det var faktisk en rar massage, som afveksling for al den olie man normalt bøvler med at få vasket af. Det var thai massage, altså tryk. På samme måde som Yammy gør. 
Men ellers spring den over, resten er ret godt også - hvis man altså er lidt mere lækker end @8000  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit besøg hos hende torsdag, var godkendt! Ved ikke om jeg kom før, under eller efter 8000 & Aarhuselsker - haha.

synes hendes massage uden olie er helt okay, dejlig hård, ikke meget pirring undervejs, men efter “turn around” så...

hun bapper en go gren i en 69’er mens man slikker hende i både 1, og 2’eren alt imens fingrene glider ind.. og ud.. på med gummi og adskillige positioner, må man overgive sig og skyde kanonen af dybt oppe i hende.

fantastisk oplevelse..

Redigeret af exostar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anny er tilbage i Esbjerg!

Lækker sag! Har besøgt hende tre gange. Hun yder virkelig god service, dog desværre ikke ægte kys mere pga covid. Vildt lækker krop og den smukkeste glatte fisse. Smager af honning :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...