Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Brødre.

Når jeg søger på bl.a. annoncelight på “thai” i Jylland, så kommer der en del op naturligvis. Mange/nogle er besøgt, og genbesøgt, og andre er enten for mig ubekendt eller kan ikke finde anmeldelser på dem.

Kan nogen anbefale de gode, troværdige og reelle steder, hhv i Aalborg, Randers, Aarhus, Vejle, Fredericia og Kolding

ved den er bred, men kom med jeres anbefalinger, gerne afprøvet og kan berette om reel annonce

tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
exostar skrev, for 3 minutter siden:

905 visninger og ingen reaktioner - hmm

Nja ikke direkte, men som jeg kan se i din seneste anmeldelse, så læser du anmeldelser, og der finder du mine anbefalinger. Men havde ikke set din efterlysning, for så havde jeg nok anbefalet dem jeg har besøgt i den seneste tid. Anny, Cherry, Sandy, Yaya, som alle er på AL og Apple hos Jailak, Ning hos Dejlina og Day hos Dee Day. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, den 5.11.2020 at 12:57:

Hej Brødre.

Når jeg søger på bl.a. annoncelight på “thai” i Jylland, så kommer der en del op naturligvis. Mange/nogle er besøgt, og genbesøgt, og andre er enten for mig ubekendt eller kan ikke finde anmeldelser på dem.

Kan nogen anbefale de gode, troværdige og reelle steder, hhv i Aalborg, Randers, Aarhus, Vejle, Fredericia og Kolding

ved den er bred, men kom med jeres anbefalinger, gerne afprøvet og kan berette om reel annonce

tak

Sandra på jordbrovej, Århus 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thai&massage i AArhus N tlf 71565889

07/11 2020 09:09
Jeg er en nyt star som er 32 år Jeg er en ung thai kvinde som er smilende og udadvendt. Jeg med olie massage og thai massage. Her kan du slappe helt af Klinikken ligger aarhus N 8200 Åbent mandag til lørdag Søndag / lukket. Jeg kan dermed kontaktes via mobil 71565889
 tina-thailand Østjylland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 8.11.2020 at 21:12:

Nja ikke direkte, men som jeg kan se i din seneste anmeldelse, så læser du anmeldelser, og der finder du mine anbefalinger. Men havde ikke set din efterlysning, for så havde jeg nok anbefalet dem jeg har besøgt i den seneste tid. Anny, Cherry, Sandy, Yaya, som alle er på AL og Apple hos Jailak, Ning hos Dejlina og Day hos Dee Day. 

Du har besøgt mange - hvem af disse vil du anbefale til en ældre herre som mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
NUCH2019 skrev, 1 time siden:

Du har besøgt mange - hvem af disse vil du anbefale til en ældre herre som mig?

Tja jeg besøger dem jo alle fordi jeg ikke kan vælge :biggrin:

Anny, Sandy, Yaya, Cherry og Apple er ret unge og petit piger 27-35, Cherry måske et par år ældre. Ning og Day er nok lige omkring 40, og begge højere og mere stærkt bygget, langtfra fede, bare kraftigere knogler. 
Jeg har også læst gode omtaler af Sky og Ticha, som Hr. Overknaldemester @LarsB har skrevet om. Jeg har dog ikke besøgt dem, da vi jo i vores alder tager lidt længere tid om at oplade efter affyring, end de unge knægte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NUCH2019 skrev, for 2 timer siden:

Du har besøgt mange - hvem af disse vil du anbefale til en ældre herre som mig?

Prøv at søge mod Hedemannsgade måske is er et godt bud for dig. (Aarhus)

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Tja jeg besøger dem jo alle fordi jeg ikke kan vælge :biggrin:

Anny, Sandy, Yaya, Cherry og Apple er ret unge og petit piger 27-35, Cherry måske et par år ældre. Ning og Day er nok lige omkring 40, og begge højere og mere stærkt bygget, langtfra fede, bare kraftigere knogler. 
Jeg har også læst gode omtaler af Sky og Ticha, som Hr. Overknaldemester @LarsB har skrevet om. Jeg har dog ikke besøgt dem, da vi jo i vores alder tager lidt længere tid om at oplade efter affyring, end de unge knægte. 

Jeg synes jo @Aarhuselsker der jo er Oldermand i AANH (Aarhus Notoriske Horekarle) kommer med rigeligt til den første uge og alle gode bud, men start med Anny hun rejser i næste uge 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo lidt svært eftersom nogle af de søde skabninger skifter navn ret ofte.

når epedimien er ovre skal jeg helt sikkert besøge Emma, Kayly Og Ten i Vejle......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 12.11.2020 at 08:53:

Tja jeg besøger dem jo alle fordi jeg ikke kan vælge :biggrin:

Anny, Sandy, Yaya, Cherry og Apple er ret unge og petit piger 27-35, Cherry måske et par år ældre. Ning og Day er nok lige omkring 40, og begge højere og mere stærkt bygget, langtfra fede, bare kraftigere knogler. 
Jeg har også læst gode omtaler af Sky og Ticha, som Hr. Overknaldemester @LarsB har skrevet om. Jeg har dog ikke besøgt dem, da vi jo i vores alder tager lidt længere tid om at oplade efter affyring, end de unge knægte. 

Hej. 

Nu har jeg aldrig besøgt piger i Århus, da jeg kommer fra Fyn. Skal dog til Egå i næste uge og ville gerne forbi Cherry eller Sandy i Århus. 

Men da jeg ikke kender Århus ville jeg gerne vide Ca. hvor i Århus det er, så jeg kan beregne tiden til min GPS. 

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 26 minutter siden:

Hej. 

Nu har jeg aldrig besøgt piger i Århus, da jeg kommer fra Fyn. Skal dog til Egå i næste uge og ville gerne forbi Cherry eller Sandy i Århus. 

Men da jeg ikke kender Århus ville jeg gerne vide Ca. hvor i Århus det er, så jeg kan beregne tiden til min GPS. 

På forhånd tak

Sandy er tæt på eller på kirkedammen

nr får du oplyst ved at henvende dig til hende, men de varmeste anbefalinger herfra.. hendes lille popo gør enhver man vild i varmen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...