Hop til indhold
Gæst

Silkeborgvej 120 Århus

Recommended Posts

Gæst

Nu ville jeg prøve et nyt sted, og det bliver IKKE mit

NYE sted i fremtiden - jeg kan altså IKKE lide kraftige/

tykke piger - og så er de for dyre ... men jeg prøvede

- nu må jeg prøve et NYT sted, når der igen er penge

på kontoen ... :):) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ville jeg prøve et nyt sted, og det bliver IKKE mit

NYE sted i fremtiden - jeg kan altså IKKE lide kraftige/

tykke piger - og så er de for dyre ... men jeg prøvede

- nu må jeg prøve et NYT sted, når der igen er penge

på kontoen ... :):):)

Var det en anmeldelse - blev du udtømt for både penge og sæd?

Vi andre har heller ikke for mange penge at rutte med - derfor deler vi her på Eroguide informationer om hvor man får mest reel fornøjelse for pengene - og søger kun steder/piger med gode anmeldelser + udveksler erfaringer omkring hvordan man hurtigt spotter om stedet/pigen er noget værd eller man hellere skal gå igen - og hvordan man bedst går igen - f.eks er det en god ide, når man besøger nye steder/piger at have en kendt sikker back-up i baghånden, når man nu er gejlet op på dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var det en anmeldelse - blev du udtømt for både penge og sæd?

Vi andre har heller ikke for mange penge at rutte med - derfor deler vi her på Eroguide informationer om hvor man får mest reel fornøjelse for pengene - og søger kun steder/piger med gode anmeldelser + udveksler erfaringer omkring hvordan man hurtigt spotter om stedet/pigen er noget værd eller man hellere skal gå igen - og hvordan man bedst går igen - f.eks er det en god ide, når man besøger nye steder/piger at have en kendt sikker back-up i baghånden, når man nu er gejlet op på dagen.

Ja, det var en anmeldelse - og jeg valgte at prøve det sted på grund af gode anmeldelser - men vi er heldigvis forskellige ... så jeg fik massage og Happy End ... så det var en anmeldelse - men jeg vil absolut ikke skrive noget dårligt om stedet bare fordi jeg IKKE kan li' kraftige piger - jeg kunne bare have valgt at køre igen ... :):) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi for nogle dage siden uden aftale. Men blev ikke lukket ind.

Det med at de har lidt sul på kroppen er lige mig! Så ærgerligt :)

Nu ville jeg prøve et nyt sted, og det bliver IKKE mit

NYE sted i fremtiden - jeg kan altså IKKE lide kraftige/

tykke piger - og så er de for dyre ... men jeg prøvede

- nu må jeg prøve et NYT sted, når der igen er penge

på kontoen ... :):):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Silkeborgvej 120 i går eftermiddags.
Blev lukket ind af en lille dame. - Vej ca. 150 cm høj. - Umiddelbart skød jeg hende til at være 30-35 år, men synes det kan være svært at vurdere.

Aftalte en halv time med dansk og fransk for kr. 1000,-
Kvinden var sød og smilende og talte et udemærket engelsk. Vi fik klaret betalingen og hun forsvandt et øjeblik.

Da hun kom tilbage og smed tøjet blev jeg meget positivt overrasket. - Sikke en krop! Flotte faste bryster - en solid B-skål, med strittende brystvorter og en røv så fast som kun en thai kan præstere det.

Lidt nussen og kælen, og jeg fik hende op på briksen, kyssede og legede med hendes flotte bryster inden jeg fandt vej med tungen til hendes glatbarberet og velduftende skød.

Slikkede hende og sikke en symfoni af suk og støn, der virkede ægte, ikke mindst fordi hun blev drivende våd.... Og enten er hun en helveds god skuespiller eller også havde jeg fornøjelsen af at give hende en orgasme.

Vi byttede plads og hun fik monteret gummi på drengen inden jeg fik en solid omgang fransk, hvor hun igen virkede meget entusiastisk. - Derefter krøb hun op og begyndte at ride mig. - Slikketuren fra tidligere gav pote, da hun stadig var drivende våd uden nogen former for glidecreme.

Fik hende til sidst ned på ryggen i den gode gamle missionæren. En sand fornøjelse, det gik over stok og sten krydret med en masse små lette kys også på munden.

Den behandling holdt jeg naturligvis ikke til alt for længe og jeg måtte overgive mig.

Bagefter var der god tid til små kys, en masse kram og lidt hyggesnak. - En dejlig måde at afrunde på.

Alt i alt gik jeg derfra som en glad mand med en særdeles positiv oplevelse i bagagen. - Det er bestemt ikke sidste gang jeg skal besøge Silkeborgvej :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh, de minder... Det var mit stamsted i de go'e gamle dage, men det er vist efterhånden et par ejerskaber siden.

Dejlig læsning! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...