Hop til indhold

Recommended Posts

Det er Jennys gamle sted i Ålborggade.

Jeg kender ikke længere til forholdene bag hoveddøren, men er man på udkik efter et sted med en diskret indgang – og det er jo et parameter for mange – så er det ikke her, man skal satse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er det hos Jenny Thaimassage?

Får man god massage der og af Jenny selv?

Øh, er det mig, du spørger?

Jenny er flyttet ned i Vardegade for vel et halvt års tid siden. Jeg har ikke besøgt hende i to år, men dengang var hun da pivfræk.

Måske andre kan bringe mere ajourførte oplysninger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

var ved jenny for et par dage siden. Blev budt indenfor af en pige paa godt 30-35 aar. Jenny var tilstede sagde hun men jeg saa hende ikke. Det var egentlig Jenny som jeg ville have massage af men det endte med pigen som jeg senere fandt ud af hedder 'Fa', hvilket udtales som 'Far' paa dansk. lidt besynderligt mens hun startede med at haelde olie paa ryggen. Naa men det skulle ikke tage glaeden af en god gang thai massage taenkte jeg - saa bare kloe paa med en gang dyb tissue. Det blev dog ved en utrolig let omgang massage hvor hverken muskler eller stress blev addresseret. Et par strejf om klokkevaerket og ballerne blev det naturligvis til og da jeg blev bedt mig om at vende mig var jeg da ogsaa klar til lidt ekstra. Det blev til et HJ som jeg ogsaa klart har faaet bedre mange andre steder og 700 kr lettere sagde jeg farvel til 'FA' - hun var soed og smilende men hendes massage evner ligger ikke til prisen. Hun fortalte at hun har vaeret igang cirka en maaned og substituere for een af de andre piger som er i Thailand. Normalt bor 'FA' i Silkeborg og er rengoerings assistent fortalte hun. Maaske er hun god til at pudse vinduer - massagen foeltes lidt saadan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maaske er hun god til at pudse vinduer - massagen foeltes lidt saadan.

Hæ, den slags massage har jeg også prøvet et par gange ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...