Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Relax ThaiMassage Fredericia i dag. 2 piger i 60 minutter for 600 kr. Den ene som beskrives i tråden, en pæn moden dame, men det kan jeg godt lide, den anden lidt yngre. Begge sexede og søde. 

Jeg fik en rigtig god massage og første gang jeg prøver med 4 hænder. En dejlig oplevelse og professionel massage. Dog kom de meget tæt på pikken og strejfede den også af og til. 

Ca 2/3 inde i massagen blev jeg spurgt om jeg ville have masseret pikken. Det ville koste 400 kr ekstra. Jeg var jo godt tændt og selvom det næsten var dobbel op af prisen, sagde jeg ja tak. 

Også det var en dejlig oplevelse. Den ene lå på knæ mellem mine ben og masserede pikken mens den anden stod og kælede for mit bryst og mave og nev mine brystvortervorter. Begge talte de frækt til jeg kom. 

Efter udløsning tørrede de spermen væk og fortsatte sidste del af massagen. 

En lækker oplevelse, som fortjener en gentagelse.. 

Jeg er ikke i tvivl om, at de tilbyder 2 piger for 600kr fordi det lokker og de så er lidt dyrere end andre, for ekstra service og det vil de fleste nok have svært med at sige nej til. 

Men 1000 kr for god ThaiMassage af 2 piger i en time og et lækkert hj er fair nok synes jeg. 

https://annoncelight.dk/showad/303620

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse -jeg har selv prøvet, at få massage af 2 piger nogle gange -vildt fedt;-) kan være man skulle tag en tur til Fredericia...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Nøjagtig samme behandling jeg fik. Til samme pris. Eneste at udsætte var at den ene havde sådan en trøje på med guldglimmer. 

Det blev jeg så spurgt til da jeg kom hjem. Hvor det dog kom fra...

Del dette indlæg


Link til indlæg
woolfman2 skrev, den 5.11.2020 at 09:08:

Hvordan er pigerna klädt? Får man röra dem?

De var begge i korte "kjoler' og jeg havde min hånd på den enes røv men forsøgte mig ikke med mere end det

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, den 5.11.2020 at 22:06:

Nøjagtig samme behandling jeg fik. Til samme pris. Eneste at udsætte var at den ene havde sådan en trøje på med guldglimmer. 

Det blev jeg så spurgt til da jeg kom hjem. Hvor det dog kom fra...

Det er selvfølgelig ikke så praktisk.. Men ingen glimmer på mig og jeg er så også single så helt ligegyldigt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 4.11.2020 at 23:45:

Tak for en fin anmeldelse -jeg har selv prøvet, at få massage af 2 piger nogle gange -vildt fedt;-) kan være man skulle tag en tur til Fredericia...

Jeg kan kun anbefale det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Ph2 skrev, for 1 time siden:

Dao og hendes veninde er meget gamle så bjergade i Fredericia ikke godt 

85% af dine indlæg handler om Relax. Har du noget personligt imod dem? 

Jeg har selv været der og det var fint. Måske ikke 1000 kr værd.. Men havde det været 800 og jeg havde sluppet for at få glimmer fra den enes trøje i hovedet - havde jeg kommet kommet igen maaaange gange. 

Pt. tænker jeg at jeg for 1000 kr kan jeg få meget andet godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har for nyligt været forbi. Priserne er steget lidt, så det er 400kr for massage af 1 person, 700kr for 4-hånds, og så en 400 lap oveni, hvis der skal være et hj.

God hård massage fra begge damer, som er godt modne begge to.  Ikke meget pirren undervejs, før man kommer om på ryggen.

Kommer nok ikke igen, med mindre jeg skal have en omgang bundsolid muskelmassage uden for meget sjov ved siden af. Og så sjovt var det heller ikke, når man bliver æltet igennem af 4 hænder, i stedet for sensuel berøring fra 4 dejlige hænder ;-) :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
denunge skrev, den 4.8.2021 at 16:53:

Har for nyligt været forbi. Priserne er steget lidt...

 

Okay - det er simpelthen steget til 700 - øv.
Det betyder så nok at jeg finder et andet sted på ruten mellem Sjælland og Horsens.
Jeg har været der 2 gange og det var godt - men så godt er det altså heller ikke (Hvis jeg nu skal op og give 1100 for en time)

https://annoncelight.dk/showad/316006  (nyt link)

Er der nogen her der har gode erfariner med noget på ovenstående rute?
Alm god massage med godt hj - Gerne med en pige der "lever sig lidt ind i det".

Måske her? https://annoncelight.dk/showad/261640

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Var forbi i går til en times virkelig god massage.
Hun er dygtig til massagen og fik også et hj med. Det blev 500 + 300 kr og undervejs tilbød hun at jeg kunne se hendes bryster, men det ville så også koste ekstra.
Generelt lidt for dyrt. Kommer jeg forbi en anden gang bliver det kun for massagen.

Huset trænger til en gang maling og der lugter også af madlavning. Ikke et "luksus-ophold".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...