Hop til indhold
dfreak

Gp Herning

Recommended Posts

1. Link: 
Julie har rigtig mange anmeldelser herinde. Jeg mener de er rigtig gode :) Jeg har ikke selv besøgt hende. 

2. Link
Line har rigtig, rigtig mange anmeldelser og de er meget blandede. 
Nogle roser hende til skyerne, især hendes blowjob får ros. 
Nogle er noget efter hendes attitude som jeg husker det. 
Jeg erindre noget med falske billeder - Men det er flere år siden, de billeder hun bruger i dag, skulle gerne være gode nok. 
Jeg har kun mødt hende en gang og der havde hun glemt vores aftale og spurgte om jeg kunne komme igen senere... Det kunne jeg ikke. Men jeg har meget lyst til at prøve hendes blow ;)

3. Link 
Jeg er lidt i tvivl, men jeg tror hun har gået under et andet navn og har været på besøg i Aarhus.
I så fald, er hun en stjerne ;) Jeg fik det vådeste blowjob jeg endnu har prøvet - Det var fantastisk! 
Ægte krop og super fræk. 


Julie og Line kan du sagtens finde en masse anmeldelser på - Hvis du besøger hende den sidste, så hør lige hvilke navne hun har brugt tidligere :D (måske Pernille) 
Held og lykke!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for svaret

Julia  kan jeg ikke finde noget på, medmindre Julia også hr været i Viborg for 2-3 år siden

lærke er der ikke umiddelbart noget på, ihvertfald ikke under det navn, så var det jo fint hvis man kendte hendes andre navne

Del dette indlæg


Link til indlæg
dfreak skrev, for 19 timer siden:

Mange tak for svaret

Julia  kan jeg ikke finde noget på, medmindre Julia også hr været i Viborg for 2-3 år siden

lærke er der ikke umiddelbart noget på, ihvertfald ikke under det navn, så var det jo fint hvis man kendte hendes andre navne

Så lidt :)

Hvis du bruger det samme søgeord som du selv angiver i din tekst 'Gullestrup'. Så vælter det frem med anmeldelser ;)

Ring og hør hvad hun har heddet tidligere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...