Dellepude1970 174 Skrevet 4. November, 2020 Så fik jeg sat flueben ved besøg hos Fyldigmås/Frodige Ida. Jeg har som nok en masse andre en bucketlist over piger jeg gerne vil have besøgt, og idag lykkedes det efter flere års “jagt” at få besøgt den dejlige Frodige Ida (mellem Fredericia og Vejle). Ringede kort tid efter telefonen blev åbnet (ellers er det nok svært at få en tid, pga. populariteten), jeg har flere gange forsøgt at få sat en aftale op men har ikke været heldig før idag. Fik forklaret vejen og fandt frem til det berørte sommerhus. Jeg blev taget imod af en dejlig dame som er dejlig frodig (og lige som allerbedst kan lide det). Vi fik afregnet for den aftalte tid, og så skulle “værktøjet” lige gøres rent. Blev så ført ind på værelset og hun hjalp mig af med mit tøj, og jeg fik set hendes lækre krop med en dejlig fyldig mås . Og de næste 45 min. fik vi udforsket hinandens kroppe og fik endda også tid til lidt snak indimellem den dejlige behandling. Udover at jeg fik det næsten som jeg ville (elsker anal, men hun mente ikke at hun kunne tage imod min størrelse), så fik jeg også lov til at forkæle hende med både fingre, tunge og pik. De 45 min gik hurtigt og efter en masse dejlig sex og også noget snak fik jeg sat mig ind i min bil igen på vej hjemad. Stedet er ganske privat og man føler ikke at naboerne kigger langt efter en. Ida er bare dejlig lækker og hun er med på næsten alt hvad jeg kan lide. Hun er frodig/fyldig (som jeg kan lide det), så hvis man er ude efter et tyndt “cykelstativ” man er ude efter så er det ikke hende man skal besøge (og så er der også flere tider til os der kan lide den type piger). Ida er dejlig nem at snakke med og der var ingen problemer mht at finde ud af hvad vi skulle “lege” i sengen. Hun er helt klart et besøg værd hvis du er til en dejlig frodig pige som ser ud til/virker som om at hun elsker det hun laver, og som er helt nede på jorden mht hvad man skal finde på rent seksuelt. Stedet: 9/10 (Telefonens GPS havde lidt problemer med at finde huset pga forbindelsen i området) Frodige Ida : 11/10 Lækker pige som er indlevende og opmærksom i sin omgang med dig. Ville egentlig gerne haft den ind bag i hende, men her måtte hun sige fra pga størrelsen (fair nok). Ida skal da klart besøges igen og måske næste gang hvis hun igen er sammen med Nemtøsen. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 4. November, 2020 fin anmeldelse - pisse irriterende overskrift (uden geografi & navn) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 325 Skrevet 4. November, 2020 Tak @Dellepude1970 for at tage dig tid til at skrive en ordentlig anmeldelse Fedt du havde en god oplevelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5168 Skrevet 7. November, 2020 Dellepude1970 skrev, den 4.11.2020 at 17:53: Så fik jeg sat flueben ved besøg hos Fyldigmås/Frodige Ida. Jeg har som nok en masse andre en bucketlist over piger jeg gerne vil have besøgt, og idag lykkedes det efter flere års “jagt” at få besøgt den dejlige Frodige Ida (mellem Fredericia og Vejle). Ringede kort tid efter telefonen blev åbnet (ellers er det nok svært at få en tid, pga. populariteten), jeg har flere gange forsøgt at få sat en aftale op men har ikke været heldig før idag. Fik forklaret vejen og fandt frem til det berørte sommerhus. Jeg blev taget imod af en dejlig dame som er dejlig frodig (og lige som allerbedst kan lide det). Vi fik afregnet for den aftalte tid, og så skulle “værktøjet” lige gøres rent. Blev så ført ind på værelset og hun hjalp mig af med mit tøj, og jeg fik set hendes lækre krop med en dejlig fyldig mås . Og de næste 45 min. fik vi udforsket hinandens kroppe og fik endda også tid til lidt snak indimellem den dejlige behandling. Udover at jeg fik det næsten som jeg ville (elsker anal, men hun mente ikke at hun kunne tage imod min størrelse), så fik jeg også lov til at forkæle hende med både fingre, tunge og pik. De 45 min gik hurtigt og efter en masse dejlig sex og også noget snak fik jeg sat mig ind i min bil igen på vej hjemad. Stedet er ganske privat og man føler ikke at naboerne kigger langt efter en. Ida er bare dejlig lækker og hun er med på næsten alt hvad jeg kan lide. Hun er frodig/fyldig (som jeg kan lide det), så hvis man er ude efter et tyndt “cykelstativ” man er ude efter så er det ikke hende man skal besøge (og så er der også flere tider til os der kan lide den type piger). Ida er dejlig nem at snakke med og der var ingen problemer mht at finde ud af hvad vi skulle “lege” i sengen. Hun er helt klart et besøg værd hvis du er til en dejlig frodig pige som ser ud til/virker som om at hun elsker det hun laver, og som er helt nede på jorden mht hvad man skal finde på rent seksuelt. Stedet: 9/10 (Telefonens GPS havde lidt problemer med at finde huset pga forbindelsen i området) Frodige Ida : 11/10 Lækker pige som er indlevende og opmærksom i sin omgang med dig. Ville egentlig gerne haft den ind bag i hende, men her måtte hun sige fra pga størrelsen (fair nok). Ida skal da klart besøges igen og måske næste gang hvis hun igen er sammen med Nemtøsen. Mange tak for de fine sober ord. Du er et dejlig selskab . Kys 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg