Hop til indhold
nuhok

Fræk arabisk pige tilbyder uforptende sex - dårlig oplevelse

Recommended Posts

www.annoncelight.dk/annonce/52215/

Hende her kan jeg ikke anbefale man besøger. Blev vist ind og pengene afleveret. Jeg gav alt for meget for den tid jeg var der. Jeg fik superfransk, dansk og massage. Hun lignede en der var mega træt og bare vil det overstået her og nu.

Du kan få dansk uden ved mere pris hvis man vil det.

Min forfattelse af hende er hun gør det for pengene og ikke for sex.

Det bliver ikke en gentagelse hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@nuhok

Syntes det er fair at du skriver hun var uengageret, det gør nok at jeg afholder mig fra et møde med hende, selv om jeg har overvejet.

Hvad bestilte du og hvad måtte du betale ?

Eftersom du skriver du betalte alt for meget, var det i fordi hun var dyr eller var det i forhold til de ydelser hun leverede ?

Tror nu 99,9 % af pigerne gør det for pengene, nogle er bare bedre til at skjule det end andre ;)

/GFElover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1900 for en time med superfransk, dansk og massage. Akten tog ca 20 min. forsøgt ellers at prøve at få lidt mere men ligesom om hun ikke gad.

Med hensyn til dansk uden skrev hun i sms det kostede 600 mere men sagde det skulle være med. Da vi skulle i gang sagde hun at prisen var 300 mere uden gummi men jeg sagde nej og så var det ligesom om hun blev fornærmet.

Måske jeg bare har haft dårlig oplevelse på en dårlig dag er til at sige men jeg vender tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1900 for en time med superfransk, dansk og massage. Akten tog ca 20 min. forsøgt ellers at prøve at få lidt mere men ligesom om hun ikke gad.

Så har hun altså snydt dig for o. 1.267 kroner....det er både groft og frækt :evil::shock:

Hvorfor bad du ikke om at få penge retur, når du havde betalt for 1 time, og hun kun gad i 20 minutter?

Som minimum skulle du vel have haft en tusse retur af dine oprindelige 1900 kroner!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har hun altså snydt dig for o. 1.267 kroner....det er både groft og frækt :evil::shock:

Det forstår jeg heller ikke. Man betaler for en time, så har man da en time. Det er vel underordnet, hvornår man fyrer kanonen af?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forstår jeg heller ikke. Man betaler for en time, så har man da en time. Det er vel underordnet, hvornår man fyrer kanonen af?

Det har jeg også oplevet, man bestiller en hel ½ time - pigen okser løs for at man skal komme så hurtigt som muligt - ingen tid til det forventede forspil. Man forsøger at få dem til at slowe lidt down, men på et tidspunkt ønsker man bare at få det overstået - og så står man på gaden igen efter 10 - 20 min.

Jeg kan ikke umiddelbart erindre det er sket hos en dansk pige, men hos alle udenlandske forekommer det ofte.

Men hvad kan man gøre? Forlange penge tilbage nytter nok ikke noget og blive til den ½ time er gået, gider man heller ikke. Betale halvdelen først til pigen og lægge resten på bordet eller stolen og gøre opmærksom på hun kun får fuld betaling, hvis man får lov at gå tiden ud - og hun yder en ordentlig service? Må nok indrømme at jeg ikke gider komme steder, hvor det er nødvendigt :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Men hvad kan man gøre? Forlange penge tilbage nytter nok ikke noget og blive til den ½ time er gået, gider man heller ikke. Betale halvdelen først til pigen og lægge resten på bordet eller stolen og gøre opmærksom på hun kun får fuld betaling, hvis man får lov at gå tiden ud - og hun yder en ordentlig service?:evil:
Jeg havde engang en tilsvarende oplevelse, og der er nok ikke så forfærdelig meget at gøre i situationen. Men nu er hun da blevet dygtigt miskrediteret herinde, så lad os håbe, at det kommer til at koste hende på dén led.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde i weekenden også fornøjelsen af et besøg hos den såkaldte arabiske prinsesse

og gik derfra med samme dårlige følelse.

For det første så burde advarselslamperne havde begyndt at lyse da jeg kom ind i hendes lejlighed. Bunker af tøj og beskidt service overalt. Pigen var tydeligt skæv og der lå en halvrøget joint i askebægret.

Efter betaling af 1300 for en ½ time begyndte hun at diskutere om brug af gummi eller ej hvilket jeg insisterede på (altså brug af gummi). Bagefter begyndte hun igen at ville diskutere sagen og fortalte at hun skam ikke var syg eller noget.

Selve agten var ikke noget særligt også selvom hun mente, at hun stadigvæk var jomfru stram.. og det bar præg af det bare skulle overstås hurtigst muligt.

Besøget var spild af penge.... og jeg vil råde folk til at holde sig langt væk fra hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke helt, hvad du mener.

Mon ikke det hænger sammen med kommentaren i et tidligere indlæg:

"Pigen var tydeligt skæv og der lå en halvrøget joint i askebægret..."?

Men der er selvfølgelig ingen specielt god grund til at formulere sig på "nigger-engelsk", når vi nu stort set alle på Eroguide taler, skriver og forstår dansk... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...