Hop til indhold
skivemd

Sød studine Viby - Aarhus

Recommended Posts

Hey Guys,
Jeg faldt over annoncen, som jeg så mange gange har læst og bortkastet igen. 
Jeg ved ikke helt hvorfor, måske fordi jeg syntes 800,- generelt er mere end jeg vil betale for en omgang superfransk eller fordi jeg ikke fandt validerende anmeldelser - PAS??
Men denne dag tog jeg kontakt til pigen og bookede en tid. 

Stedet er et hotel i viby, I kender det godt ;)

Jeg kom lidt tidligt og fik hævet i automaten på den anden side af vejen, købte en sodavand i Føtex - Nu var jeg satme klar :D 
Jeg havde stadig god tid og gik en runde om bygningen, og tænk - På vej ind på hotellet, gik en kanon lækker lille asiatisk pige. 

 

Hold nu op. Jeg sendte en stille bøn til vor herrer om at det var den pige jeg skulle møde 20 minutter senere, for hun var ægte lækker :D 

Nå, vi springer frem --> Jeg kom ind i elevatoren og op på X sal og døren blev åbnet 

Her stod, selvfølgelig, den selv samme pige, jeg havde vendt mig om efter lidt tidligere. Fantastic! 

Drenge, hun er ægte sød :)
Helt nede på jorden, petit, snaksagelig, venlig, smuk og generelt bare en fryd. 
- Til info har hun en del tatoveringer. Jeg syntes de var frække. 

Jeg glædede mig rigtig meget ;) Og hun levede fuldt op til mine forhåbninger. Dejligt med spyt, sug og øjenkontakt - helt perfekt!

Jeg havde heldigvis hævet lidt ekstra og efter kort tid hvor hun havde vidst sine kvaliteter blev vi enige om at jeg nok hellere måtte tømme lommerne for de sidste sedler så vi kunne få lidt mere tid sammen :D God beslutning.

Vi fik prøvet et par forskellige stillinger og jeg kan ikke sige hvad der var bedst, at have hende ovenpå hvor jeg kunne røre hendes små bryster eller bagfra hvor jeg kunne holde fat i hendes perfekte stramme røv. Mmm boys, det var et syn for guderne :D 

Jeg kom udover hende, mens hun bad om mit sperm, lige som jeg elsker det ;) 


1300,- for 30 min med alt hvad jeg elsker, det var et virkelig godt besøg og jeg kan kun anbefale jer at gøre det samme. Vi fik forresten også småsnakket om løst og fast og det helt hyggeligt. 

For en gangsskyld er gentagelsesfaren uhyrer høj :) 

 

Hun er vidst oftes på Sjælland, men er regelmæssigt i Viby. 


https://annoncelight.dk/showad/268275

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, den 4.11.2020 at 15:41:

Hey Guys,
Jeg faldt over annoncen, som jeg så mange gange har læst og bortkastet igen. 
Jeg ved ikke helt hvorfor, måske fordi jeg syntes 800,- generelt er mere end jeg vil betale for en omgang superfransk eller fordi jeg ikke fandt validerende anmeldelser - PAS??
Men denne dag tog jeg kontakt til pigen og bookede en tid. 

Stedet er et hotel i viby, I kender det godt ;)

Jeg kom lidt tidligt og fik hævet i automaten på den anden side af vejen, købte en sodavand i Føtex - Nu var jeg satme klar :D 
Jeg havde stadig god tid og gik en runde om bygningen, og tænk - På vej ind på hotellet, gik en kanon lækker lille asiatisk pige. 

 

Hold nu op. Jeg sendte en stille bøn til vor herrer om at det var den pige jeg skulle møde 20 minutter senere, for hun var ægte lækker :D 

Nå, vi springer frem --> Jeg kom ind i elevatoren og op på X sal og døren blev åbnet 

Her stod, selvfølgelig, den selv samme pige, jeg havde vendt mig om efter lidt tidligere. Fantastic! 

Drenge, hun er ægte sød :)
Helt nede på jorden, petit, snaksagelig, venlig, smuk og generelt bare en fryd. 
- Til info har hun en del tatoveringer. Jeg syntes de var frække. 

Jeg glædede mig rigtig meget ;) Og hun levede fuldt op til mine forhåbninger. Dejligt med spyt, sug og øjenkontakt - helt perfekt!

Jeg havde heldigvis hævet lidt ekstra og efter kort tid hvor hun havde vidst sine kvaliteter blev vi enige om at jeg nok hellere måtte tømme lommerne for de sidste sedler så vi kunne få lidt mere tid sammen :D God beslutning.

Vi fik prøvet et par forskellige stillinger og jeg kan ikke sige hvad der var bedst, at have hende ovenpå hvor jeg kunne røre hendes små bryster eller bagfra hvor jeg kunne holde fat i hendes perfekte stramme røv. Mmm boys, det var et syn for guderne :D 

Jeg kom udover hende, mens hun bad om mit sperm, lige som jeg elsker det ;) 


1300,- for 30 min med alt hvad jeg elsker, det var et virkelig godt besøg og jeg kan kun anbefale jer at gøre det samme. Vi fik forresten også småsnakket om løst og fast og det helt hyggeligt. 

For en gangsskyld er gentagelsesfaren uhyrer høj :) 

 

Hun er vidst oftes på Sjælland, men er regelmæssigt i Viby. 


https://annoncelight.dk/showad/268275

Kan se hun er i vejle idag. 

Passe billederne i hendes annonce? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, for 5 timer siden:

Kan se hun er i vejle idag. 

Passe billederne i hendes annonce? 

Hun har muligvis fået lidt tatoveringer som ikke er på billederne, men ellers ja ! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kommer forbi på tirsdag kan jeg se. 

Og jeg håber på at få tid :D

Genbesøg gør jeg ikke så meget i, men jeg glæder mig rigtig meget til at mærke den lille krop. 

Måske jeg er heldig og få lov at løfte den lille snack :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

.. jeg lykkedes desværre ikke med at få et besøg.. Vores kalendere matchede bare ikke :(

MEn måske en anden var heldig nok og kan komme med et skriv? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...