skivemd 326 Skrevet 4. November, 2020 Hey guys, Jeg besøgte for 1-2 mdr siden Kamilla i Aarhus. Jeg mener hun gik under et andet navn, men jeg husker det ikke og hun drog videre efter mit besøg. Lad mig bare starte med at sige, at det var alt andet end hyggeligt... Pigen er som på billederne, helt vildt smuk og med en fantastisk krop, helt ægte. Men hun var fra start af utrolig distanceret og negativ - en kæmpe ´nej hat`... Jeg kan godt lide at small talk lidt inden man går i gang, men det var hun på ingen måde interesseret i... Nå, men jeg havde været i bad og pigen var lækker og jeg begik selvfølgelig fejlen og blev... Som altid var jeg ude efter en omgang fransk, helst super eller mega. Jeg fik en omgang super til 600,- eller 700,-. (fair pris) Hendes blow var slet ikke ringe, men hun var bare så sur hele tiden undervejs og det lagde en naturlig dæmper på fornøjelsen.. Og det var tydeligt at hun bare ville have mig ud af døren hurtigst muligt.. Jeg fik lov at afslutte ud over hendes bryster, som vi havde aftalt og jeg prøvede igen at løfte stemningen lidt, men hun ville ikke have spørgsmål om hvor/hvad osv.. Fair nok. Nu havde jeg til gengæld fået nok af hendes træls holdning og skyndte mig at komme ud af døren. Jeg kan virkelig ikke anbefale et besøg ved Kamilla, hvis hun stadig har den træls attitude, jeg har i mine mange besøg ikke mødt samme modstand mod at få en god oplevelse. Og jeg kan trygt sige at jeg intet har gjort som kunne have været grænseoverskridende for pigen. Der var simpelthen bare nogen som havde pisset på hendes sukkermad. Lejligheden var et kendt sted, ganske fint. Pigen var som på billedet hvor hun holder avisen - rigtig smuk. Attituden var helt vildt træls. https://annoncelight.dk/showad/307415 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg