MartinMartini 25 Skrevet 4. November, 2020 Jeg er begyndt på noget anti deppresiv for ikke så længe siden som har resulteret i at jeg har ekstremt svært veed at komme eller overhovedet kan. Så jeg ville høre om der måske er nogen herinde som kan dele erfaringer omkring hvis de har været igennem noget lignende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9273 Skrevet 4. November, 2020 På de besøg jeg har været på har jeg kun kunnet komme ganske få gange, uden at der som sådan er en fysiologisk grund til det. Det er muligvis en form for psykisk blokering, og jeg kan fint få udløsning sammen med min kone eller "på egen hånd". Det er bare noget andet jeg tager med fra besøget end en udløsning. Det er pigens sind, lyden af hendes stemme, hendes duft og smag, følelsen af hendes krop mod min, det frække ved at dele fantasier og snakke om sex, at kigge ind i et par smukke øjne helt tæt på, og sikkert meget mere. Det er når jeg går derfra med hendes duft på mig at jeg kan mærke om jeg svæver på en lyserød sky og har fjedre i anklerne eller om der er en øv-følelse i stedet. En udløsning gør hverken fra eller til for mig om hvordan jeg har det. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HCK 89 Skrevet 4. November, 2020 MartinMartini skrev, 1 time siden: Jeg er begyndt på noget anti deppresiv for ikke så længe siden som har resulteret i at jeg har ekstremt svært veed at komme eller overhovedet kan. Så jeg ville høre om der måske er nogen herinde som kan dele erfaringer omkring hvis de har været igennem noget lignende? Det er en normal del af pakken med bivirkninger. Både manglende evne til rejsning - evne til udløsning - reduceret intensitet i udløsningen samt manglende lyst, helt generelt. På indægssedlen er de typisk benævnt som "seksuelle forstyrelser" - afhængig af preparartet. Min erfaring fra flere dep forløb, er at det går over eller bliver mindre efter nogle uger. Good luck MVH HCK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 4. November, 2020 MartinMartini skrev, 1 time siden: Jeg er begyndt på noget anti deppresiv for ikke så længe siden som har resulteret i at jeg har ekstremt svært veed at komme eller overhovedet kan. Så jeg ville høre om der måske er nogen herinde som kan dele erfaringer omkring hvis de har været igennem noget lignende? Jeg har selv prøvet at være på Ulykkes pillerne i lidt over et år og der var det praktisk talt umuligt at komme overhovedet så det var først da jeg trappede ned og holdt helt op med at tage det skidt at jeg fik mit sex liv tilbage igen(aldrig aldrig mere skal jeg ha det skidt indefor min dør igen). Så mit råd til dig er kan du leve med et smadret sex liv i xx mdr / år kontra et bedere humør eller er den pris du betaler for stor, for mit vedkommende så ville et liv uden sex være det ultimative depressionsmiddel og det kunne jeg bare ikke leve med og så taler jeg ikke om de andre såkaldte bi-virkninger der var ved div U-lykkes piller(Fy Fanden siger jeg bare). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3193 Skrevet 4. November, 2020 Hej Jeg har problemet, pga. boldfortyndende medicin, nogle dage kan den lidt andre dage slet ikke, kendte bivirkninger, men alternativet er være Nu har jeg i mange år leget i den lidt mere kinky verden, og har nydt at få anal orgasmer, Så når kroppen er trængende, besøger jeg en læderklædt Domina, der gennem knepper mig med en strap on, kan få 4-5 analorgasmer i løbet af en time, og jeg lover kroppen er brugt bagefter. Bare et forslag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mutha Skrevet 4. November, 2020 MartinMartini skrev, for 1 time siden: Jeg er begyndt på noget anti deppresiv for ikke så længe siden som har resulteret i at jeg har ekstremt svært veed at komme eller overhovedet kan. Så jeg ville høre om der måske er nogen herinde som kan dele erfaringer omkring hvis de har været igennem noget lignende? Det er normalt. Det er også et præparet som er lavet til folk der kommer for hurtigt, baseret på samme idé som de forskellige antidepresive. e.g. opretholdese af serotonin niveau. Mildere kosttilskud som 5-HTP eller melatonin er gode til at forhindre at man kommer for hurtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9273 Skrevet 4. November, 2020 Mutha skrev, for 3 minutter siden: Det er normalt. Det er også et præparet som er lavet til folk der kommer for hurtigt, baseret på samme idé som de forskellige antidepresive. e.g. opretholdese af serotonin niveau. Mildere kosttilskud som 5-HTP eller melatonin er gode til at forhindre at man kommer for hurtigt. Melatonin fås kun på recept imod søvnløshed, og 5-HTP er ikke godkendt som medicin i Danmark (kan blive taget i tolden + bøde og plettet straffeattest hvis man køber det online). Det anvendes ellers af extasy brugere til at modvirke nedtur. Jeg ved ikke om griffonia planten der naturligt indeholder 5-HTP er lovlig eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 4. November, 2020 MartinMartini skrev, for 2 timer siden: Jeg er begyndt på noget anti deppresiv for ikke så længe siden som har resulteret i at jeg har ekstremt svært veed at komme eller overhovedet kan. Så jeg ville høre om der måske er nogen herinde som kan dele erfaringer omkring hvis de har været igennem noget lignende? Hej@MartinMartini - det er som andre skriver en kendt almen bivirkning ved langt de fleste anti depressive medikamenter, jeg går ud fra at det er via speciallæge at du får den medicin og ikke fra en almen praktiserende læge. Ellers skal du insistere på at få en henvisning mhp behandling frem for medicinering - en ganske nær ven fik anti depressive midler og speciallæge i psykiatri mente ikke der skulle anden behandling til. Jeg betalte (han har ikke så mange penge) for 20 timer his psykolog allerede efter 10 sessions hos en aut.psykolog kunne min ven trappe ud af medicinen der hed Fontex (mange år siden) psykologen fjernede ikke årsag til depressionen men hjalp min ven til at erkende - reflektere - tage ansvar og handle - nu er han gift og har børn og er lykkelig - selvsagt ved jeg ikke hvorfor du får anti depressive midler - men måske du kan bruge informationerne og ellers må du stå tiden med svigtende ejakulation og evt erektil dysfunktionalitet igennem, som en del af “prisen” held og Lykke DBH Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 288 Skrevet 6. November, 2020 Jeg har også haft udfordringer med at komme. Også pga medicin. Det har resulteret i at jeg har fokuseret mere på nydelsen en på det at komme. Hvilket igen har affødt at jeg kan få orgasme uden udløsning. I min total manglerne interesse i udløsningen, er den stille og roligt kommet tilbage til mig. Dog er jeg nød til at lade udløsningen komme når den viser sig, for holder jeg den tilbage er det sværere bagefter. Men det fede er at manglende udløsning har lært mig at få "tørre" orgasme som er langt kraftige end en alm udløsning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 538 Skrevet 6. November, 2020 Randersmand skrev, for 5 timer siden: Men det fede er at manglende udløsning har lært mig at få "tørre" orgasme som er langt kraftige end en alm udløsning Første gang jeg hører ordet "tør orgasme". Jeg forstår det sådan, at der ingen sperm følger med orgasmen. Er det korrekt? Heller ikke presperm? Og hvordan lærer man det, så udløsningen bliver meget kraftigere end normalt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 288 Skrevet 7. November, 2020 sanook skrev, for 22 timer siden: Første gang jeg hører ordet "tør orgasme". Jeg forstår det sådan, at der ingen sperm følger med orgasmen. Er det korrekt? Heller ikke presperm? Og hvordan lærer man det, så udløsningen bliver meget kraftigere end normalt? Korekt. Er orgasme uden udløsning. Udløsning bliver ikke kraftigere men orgasme gør. I værtfald i mit tilfælde. Og så endda flere af dem. På en god aften kan jeg sagtens få 10-15 orgasme eller deromkring (må indrømme jeg tæller dem ikke. De kommer bare) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 538 Skrevet 7. November, 2020 Randersmand skrev, for 41 minutter siden: Korekt. Er orgasme uden udløsning. Udløsning bliver ikke kraftigere men orgasme gør. I værtfald i mit tilfælde. Og så endda flere af dem. På en god aften kan jeg sagtens få 10-15 orgasme eller deromkring (må indrømme jeg tæller dem ikke. De kommer bare) Tak. Lyder spændende. Men du glemte at fortælle hvor eller hvordan man lærer det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 288 Skrevet 8. November, 2020 sanook skrev, for 19 timer siden: Tak. Lyder spændende. Men du glemte at fortælle hvor eller hvordan man lærer det? Tantra og tentrariske principper har bestemt haft noget med det at gøre. Krops bevistehed og så øvelse. Masser af øvelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 10. November, 2020 Hvor længe har du fået det? Mange bivirkninger forsvinder over tid. Men som flere skriver, er det (desværre) en almindelig bivirkning. Hvis det generer dig meget og det ikke bliver bedre, kan du overveje at skifte præparat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vildbassen75 4 Skrevet 13. November, 2020 Jeg prøvede det samme for nogle år siden. Det forsvandt da jeg havde taget medicinen et par måneder, men det kan være længe at vente Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg