Hop til indhold

Recommended Posts

Gammel rotte skrev, for 30 minutter siden:

Slet ingen?

Hejsa Gammel Rotte :D

Nu ved jeg ikke om jeg er blevet paranoid, men kunne det ikke se ud som om hun har en tattoo på kindbenet? Så måske er en af de "veninder" jeg har skrevet om fra Ballerup? Men er slet ikke sikker

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Power-man skrev, for 3 timer siden:

Hejsa Gammel Rotte :D

Nu ved jeg ikke om jeg er blevet paranoid, men kunne det ikke se ud som om hun har en tattoo på kindbenet? Så måske er en af de "veninder" jeg har skrevet om fra Ballerup? Men er slet ikke sikker

 

Jeg har mødt begge de to nævnte piger fra Ballerup. Uden ballade. Jeg kan bekræfte at det ikke er en af dem.

Til gengæld... Denne profil skyder lidt med bredhagl ... Lur mig om den ikke bliver besvaret med en mailadresse hvor dialogen kan fortsætte :) Og så kender vi jo alle rutinen... Der linkes ret hurtigt til et fjollet datingsite

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 13 timer siden:

Til gengæld... Denne profil skyder lidt med bredhagl ... Lur mig om den ikke bliver besvaret med en mailadresse hvor dialogen kan fortsætte :) Og så kender vi jo alle rutinen... Der linkes ret hurtigt til et fjollet datingsite

Er det Good_times du mener? Har du mødt hende? skriv evt. gerne PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

Er det Good_times du mener? Har du mødt hende? skriv evt. gerne PM.

Nej, jeg har ikke mødt hende. Du har ikke læst min besked.

Hendes tekst; jeg har hende mistænkt for at være en af de mange profiler, som fyrer en mailadresse af

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...