Gammel rotte 1235 Skrevet 4. November, 2020 Hej. Er der nogen der har erfaringer med hende her? good_times_4you, 28 https://sugardaters.com/da/profile/4MZ8OVJEoL Måske hun har været der før under et andet navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1235 Skrevet 16. November, 2020 Slet ingen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 16. November, 2020 Gammel rotte skrev, for 30 minutter siden: Slet ingen? Hejsa Gammel Rotte Nu ved jeg ikke om jeg er blevet paranoid, men kunne det ikke se ud som om hun har en tattoo på kindbenet? Så måske er en af de "veninder" jeg har skrevet om fra Ballerup? Men er slet ikke sikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1235 Skrevet 16. November, 2020 Ok, hvis det er, så lyder det ikke så godt så...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 16. November, 2020 (edited) Power-man skrev, for 3 timer siden: Hejsa Gammel Rotte Nu ved jeg ikke om jeg er blevet paranoid, men kunne det ikke se ud som om hun har en tattoo på kindbenet? Så måske er en af de "veninder" jeg har skrevet om fra Ballerup? Men er slet ikke sikker Jeg har mødt begge de to nævnte piger fra Ballerup. Uden ballade. Jeg kan bekræfte at det ikke er en af dem. Til gengæld... Denne profil skyder lidt med bredhagl ... Lur mig om den ikke bliver besvaret med en mailadresse hvor dialogen kan fortsætte Og så kender vi jo alle rutinen... Der linkes ret hurtigt til et fjollet datingsite Redigeret 16. November, 2020 af thedanishdude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1235 Skrevet 17. November, 2020 thedanishdude skrev, for 13 timer siden: Til gengæld... Denne profil skyder lidt med bredhagl ... Lur mig om den ikke bliver besvaret med en mailadresse hvor dialogen kan fortsætte Og så kender vi jo alle rutinen... Der linkes ret hurtigt til et fjollet datingsite Er det Good_times du mener? Har du mødt hende? skriv evt. gerne PM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 17. November, 2020 Gammel rotte skrev, for 2 timer siden: Er det Good_times du mener? Har du mødt hende? skriv evt. gerne PM. Nej, jeg har ikke mødt hende. Du har ikke læst min besked. Hendes tekst; jeg har hende mistænkt for at være en af de mange profiler, som fyrer en mailadresse af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1235 Skrevet 17. November, 2020 ok, så er jeg med. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg