Hop til indhold

Recommended Posts

Mr Thai skrev, for 2 timer siden:

Kender hende ikke, men kan se at det er Marty Feldman som har lavet hendes bryster :-P 

Skal lige grine af først, sjovt skrevet, men så har han været heldig med de strittende brystvorter. Dem kunne jeg godt få lidt tid til at gå med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se hun har været i Bilka og købt en af deres røde juletøj :-)  ..ville nu gerne smage på de strittende vorter hvis jeg kom på de kanter  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi hende og det var en positiv oplevelse, ikke mindst fordi fordi hendes brystvorter virkelig ER store og strittende som på billederne. Hun har en blød og varm hud og hun er en forholdsvis lille pige. Sexen var rigtig dejlig og jeg kan sagtens se mig selv gentage det.:)

Hun er lidt sjov at kontakte på sms da hendes svar lidt afvisende, men jeg er godt  tilfreds med at jeg ikke lod mig stoppe. 

Stedet er " in the middle of no where".... jeg er i hvert til fald glad for at det ikke var mørkt da jeg skulle finde det, men huset er såmænd pænt rent og varmt når man kommer frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 17 timer siden:

Nu er hendes annonce væk. Snakkede hun noget om at holde ferie/stoppe

Ja hun snakkede ( vistnok) om at hun ville flytte vestpå om nogle dage, men de thaier kan være svære helt at forstå hvad de mener :rolleyes:så troede faktisk først det var i næste uge.

Så mon ikke hendes annonce kommer på igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herrrman skrev, den 18.11.2020 at 11:29:

Ja hun snakkede ( vistnok) om at hun ville flytte vestpå om nogle dage, men de thaier kan være svære helt at forstå hvad de mener :rolleyes:så troede faktisk først det var i næste uge.

Så mon ikke hendes annonce kommer på igen 

Lyder til hun stadig er der. Synes man kunne Ane nogle stræk mærker efter en evt. Gravidtit passer det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lagde ikke mærke til strækmærkerne, men det skal nok passe der var sådan nogle, hun er jo ikke 18 men som hun skriver/skrev 30/31... og nok også + moms :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...