Draugen 20 Skrevet 4. November, 2020 Nogle der har nogle erfaringer med hende her ? https://sugardaters.com/da/profile/bERJw56LRJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draugen 20 Skrevet 8. November, 2020 Snadremanden skrev, for 6 timer siden: Hvordan ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 9. November, 2020 Hvordan hvad?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 16. November, 2020 Læs tråden ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2789 Skrevet 19. Februar, 2021 Snadremanden skrev, den 16.11.2020 at 06:55: Læs tråden ... Det bliver man ikke klogere af. Den stakkels pige tror nu på den humoristiske historie, som underdog har opdigtet og Joey nægter at sige, hvad problemet var. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 19. Februar, 2021 Advarsel skrev, for 36 minutter siden: Det bliver man ikke klogere af. Den stakkels pige tror nu på den humoristiske historie, som underdog har opdigtet og Joey nægter at sige, hvad problemet var. Joh, det gør man på sin vis ... I hvert fald på det spørgsmål Draugen stiller. I stedet for at gengive det hele i denne tråd, kan man lige så godt læse den eksisterende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2789 Skrevet 19. Februar, 2021 Snadremanden skrev, for 42 minutter siden: Joh, det gør man på sin vis Der blev spurgt, hvordan nogen blev snydt, men det bliver man overhovedet ikke klogere på. Måske mener du, at man bliver klogere på, at han faktisk nok slet ikke blev snydt, men sikkert bare har misforstået et eller andet - og så vil jeg give dig ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 19. Februar, 2021 Advarsel skrev, for 45 minutter siden: Der blev spurgt, hvordan nogen blev snydt, men det bliver man overhovedet ikke klogere på. Måske mener du, at man bliver klogere på, at han faktisk nok slet ikke blev snydt, men sikkert bare har misforstået et eller andet - og så vil jeg give dig ret. Ja, men som jeg skrev skulle han læse tråden. Hvorfor gengive det hele her i en ny tråd, når han bare kan læse den linkede tråd!? Jeg giver dig ret i at man ikke bliver klogere på hvordan Joey bliver snydt i tråden, men det kunne Draugen lige så godt læse der, i stedet for at gengive det her! Den der har misforstået noget er dig - nemlig mit indlæg ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg