Hop til indhold

Recommended Posts

Snadremanden skrev, den 16.11.2020 at 06:55:

Læs tråden ...

Det bliver man ikke klogere af. Den stakkels pige tror nu på den humoristiske historie, som underdog har opdigtet og Joey nægter at sige, hvad problemet var.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 36 minutter siden:

Det bliver man ikke klogere af. Den stakkels pige tror nu på den humoristiske historie, som underdog har opdigtet og Joey nægter at sige, hvad problemet var.

Joh, det gør man på sin vis ... I hvert fald på det spørgsmål Draugen stiller. I stedet for at gengive det hele i denne tråd, kan man lige så godt læse den eksisterende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 42 minutter siden:

Joh, det gør man på sin vis

Der blev spurgt, hvordan nogen blev snydt, men det bliver man overhovedet ikke klogere på. Måske mener du, at man bliver klogere på, at han faktisk nok slet ikke blev snydt, men sikkert bare har misforstået et eller andet - og så vil jeg give dig ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 45 minutter siden:

Der blev spurgt, hvordan nogen blev snydt, men det bliver man overhovedet ikke klogere på. Måske mener du, at man bliver klogere på, at han faktisk nok slet ikke blev snydt, men sikkert bare har misforstået et eller andet - og så vil jeg give dig ret.

Ja, men som jeg skrev skulle han læse tråden. Hvorfor gengive det hele her i en ny tråd, når han bare kan læse den linkede tråd!?

Jeg giver dig ret i at man ikke bliver klogere på hvordan Joey bliver snydt i tråden, men det kunne Draugen lige så godt læse der, i stedet for at gengive det her! Den der har misforstået noget er dig - nemlig mit indlæg ... ;):D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...