Hop til indhold
Guest BM29

Lady Lovelife

Recommended Posts

Guest BM29

Når man betaler med Mobilepay til denne "profil" er modtageren en mand, men profilbilledet på MP er meget lig dette

 

https://annoncelight.dk/showad/278833

 

Ærligt talt , der er lidt for meget kunstigt ved denne persons udseende

De tatoverede øjenbryn , de kunstige og temmeligt dominerende øjenbryn de tatoverede læber, og stemmen der er lidt for meget "bas" på til at være feminin, vedkommende minder bare lidt for meget om en dragqueen . 

 

Jeg har ingen fysiske beviser - men efter et par timer i denne persons selskab må jeg bare sige at jeg har personen mistænkt for at være transkønnet ! 

 

Jeg kommer ihvertfald ikke ved denne person igen ! 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af BM29

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og gud. Du bliver ved hahah der er link til alle mine profiler på sociaæe medier på min profil herinde. Man er velkommen til at ansøge mig og kontakte mig for en uforpligtende snak om jeg er Fake eller ej. God vind med eftersøgningen og flot du bliver ved med at sværte mig til i tro om du kan få mig til at blive en mand haha det virker mere dumt og useriøst det du prøver på. Når du med få klik både kan se familie fotos og generelt følge mig og min hverdag på disse medier. Så du brugte sammenlagt 30 min med mig on off. Jeg var observatør i 3x10 min. Uden nogen anden kontakt. Jeg optog og tog billeder. Hvor der pt på disse film ikke er nogen problemer med dit og du tilmed underskrev 2 kontrakter. Så tænker jer det på tide du stopper dette fis for bare have lidt værdighed tilbage. Jeg gror altså ikke en penis fordi du åbenbart ikke syntes jeg observerde nok. Da du spørger om du må røre svare jeg nej. Jeg er der for at tage noter. Observere og filme og tage billeder. Det er på sms og kontrakt og det er i bund og grund det du brokker dig over. Ikke at jeg hedder Jacob på MP for at beskytte andre der betaler så tænker du lige nupper en snaps og geare ned for denne hetz ikke.. Grow some balls. Haha. Hej hej 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, den 3.11.2020 at 21:13:

Når man betaler med Mobilepay til denne "profil" er modtageren en mand, men profilbilledet på MP er meget lig dette

 

https://annoncelight.dk/showad/278833

 

Ærligt talt , der er lidt for meget kunstigt ved denne persons udseende

De tatoverede øjenbryn , de kunstige og temmeligt dominerende øjenbryn de tatoverede læber, og stemmen der er lidt for meget "bas" på til at være feminin, vedkommende minder bare lidt for meget om en dragqueen . 

 

Jeg har ingen fysiske beviser - men efter et par timer i denne persons selskab må jeg bare sige at jeg har personen mistænkt for at være transkønnet ! 

 

Jeg kommer ihvertfald ikke ved denne person igen ! 

 

 

 

 

 

 

Svaret i op oplægget som på alle andre indlæg. Læs gerne alle opslag og få indblik og faktuelle svar på dette egentlig meget pikante spørgsmål. Er JEG. en mand eller kvinde fordi jeg hedder Jacob på mobile pay hahahaha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
BM29 skrev, den 3.11.2020 at 21:13:

Når man betaler med Mobilepay til denne "profil" er modtageren en mand, men profilbilledet på MP er meget lig dette

 

https://annoncelight.dk/showad/278833

 

Ærligt talt , der er lidt for meget kunstigt ved denne persons udseende

De tatoverede øjenbryn , de kunstige og temmeligt dominerende øjenbryn de tatoverede læber, og stemmen der er lidt for meget "bas" på til at være feminin, vedkommende minder bare lidt for meget om en dragqueen . 

 

Jeg har ingen fysiske beviser - men efter et par timer i denne persons selskab må jeg bare sige at jeg har personen mistænkt for at være transkønnet ! 

 

Jeg kommer ihvertfald ikke ved denne person igen ! 

 

 

 

 

 

 

uanset om det er en kvinde el ts så er hun bare lækker :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JumpingAle
Guest BM29 skrev, den 3.11.2020 at 21:13:

Når man betaler med Mobilepay til denne "profil" er modtageren en mand, men profilbilledet på MP er meget lig dette

 

https://annoncelight.dk/showad/278833

 

Ærligt talt , der er lidt for meget kunstigt ved denne persons udseende

De tatoverede øjenbryn , de kunstige og temmeligt dominerende øjenbryn de tatoverede læber, og stemmen der er lidt for meget "bas" på til at være feminin, vedkommende minder bare lidt for meget om en dragqueen . 

 

Jeg har ingen fysiske beviser - men efter et par timer i denne persons selskab må jeg bare sige at jeg har personen mistænkt for at være transkønnet ! 

 

Jeg kommer ihvertfald ikke ved denne person igen ! 

 

 

 

 

 

 

Du rapporterer hende for 'falsk markedsføring' men du har (og du siger det selv) ingen som helst beviser for at hun giver sig ud for at være noget hun ikke er.

Jeg synes at det er meget tarveligt gjort af dig. Det virker bare mere som om at du har set dig sur på hende på grund af en eller anden session hvor du ikke var tilfreds. Det er jo ikke det første indlæg som du skriver om hende. Ærlig talt, hvorfor bliver du ved?

Desuden synes jeg at hun ser feminin og smuk ud. At du beskylder hende for ikke at være en kvinde fatter jeg simpelthen ikke en dyt af.

Og så på så tyndt et grundlag virker bare som om at det er noget du selv opfinder for at overbevise dig selv om at du har ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...