Hop til indhold
domino

Asian Mystic i Tokyo

Recommended Posts

Havde på min tur til Tokyo kontaktet Asian Mystic inden jeg ankom og valgt pige på deres hjemme side, utrolig god service , pigen blev lidt forsinket så de ringede til mig på hotellet og forklarede dette, pigen var fantastisk en rigtig lille naboen lille pige , så jeg glæder mig til næste gang jeg skal til Japan.

>Vær forsigtig hvis i går ned i red light district i shinjuku.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde på min tur til Tokyo kontaktet Asian Mystic inden jeg ankom og valgt pige på deres hjemme side, utrolig god service , pigen blev lidt forsinket så de ringede til mig på hotellet og forklarede dette, pigen var fantastisk en rigtig lille naboen lille pige , så jeg glæder mig til næste gang jeg skal til Japan.

>Vær forsigtig hvis i går ned i red light district i shinjuku.

Hvad gav du for glæden ? Har du prøvet soapy-massage ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad gav du for glæden ? Har du prøvet soapy-massage ?

Yen 35000 for 2 timer.

Fik ikke prøvet soap massage, jeg kunne ikke rigtig finde udaf om der er tale om sex eller kun massage med leg, soap massage skulle også være noget dyrer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yen 35000 for 2 timer.

Fik ikke prøvet soap massage, jeg kunne ikke rigtig finde udaf om der er tale om sex eller kun massage med leg, soap massage skulle også være noget dyrer.

Det plejer at være med sex eller happy ending på anden vis. Men nogle steder tager de ikke imod Gaijin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde på min tur til Tokyo kontaktet Asian Mystic inden jeg ankom og valgt pige på deres hjemme side, utrolig god service , pigen blev lidt forsinket så de ringede til mig på hotellet og forklarede dette, pigen var fantastisk en rigtig lille naboen lille pige , så jeg glæder mig til næste gang jeg skal til Japan.

>Vær forsigtig hvis i går ned i red light district i shinjuku.

Vær forsigtig hvis i går ned i red light district i shinjuku. Hvad kan vi risikere, hvis vi går ned i "Red light District"?....snakke vi overfald eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa...Hvad skal man passe på?? er lidt nysgerrig...

HAr haft mange gode oplevelser i Kobe og Osaka , men det er efterhånden endel år siden--

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa...Hvad skal man passe på?? er lidt nysgerrig...

HAr haft mange gode oplevelser i Kobe og Osaka , men det er efterhånden endel år siden--

Hej igen

Undskyld det sene svar.

Man skal bare bruge sin sunde fornuft, der er rigtig mange Nigianer som prøver at få dig til at bruge deres klubber , hvis det lyder for godt til at være sandt , ja så er det sikkert også.

Og hvis du går ned i de små gader som ligger lidt længere inde i Red light så bliver det hele lidt mere uoverskueligt og tror jeg større chancer for at blive rullet, så der var jeg kun inde om dagen for at se gaderne.

domino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

Hvis jeg gerne vil til Tokyo og bo i en uge, er disse små gader så meget nemme og finde ??

Eller ligger de dybt inde i tokyo ?

Og her tænker jeg på de massage klinikker, hvor der udføres ekstra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Hvis jeg gerne vil til Tokyo og bo i en uge, er disse små gader så meget nemme og finde ??

Eller ligger de dybt inde i tokyo ?

Og her tænker jeg på de massage klinikker, hvor der udføres ekstra

De ligger bag Shinjuku station , du skal igennem og ud bag ved , så går du bare med strømmen ,der er en bred gade hvor alle sex klubber ligger ned af de små side gader

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen

Undskyld det sene svar.

Man skal bare bruge sin sunde fornuft, der er rigtig mange Nigianer som prøver at få dig til at bruge deres klubber , hvis det lyder for godt til at være sandt , ja så er det sikkert også.

Og hvis du går ned i de små gader som ligger lidt længere inde i Red light så bliver det hele lidt mere uoverskueligt og tror jeg større chancer for at blive rullet, så der var jeg kun inde om dagen for at se gaderne.

domino

 

Hejsa .. I tidernes morgen sejlede jeg en del på Japan og boede også i Kobe i en periode.... Boede i China Town...Dengang var der kun lokale piger krydret med en eksotisk Koreaner i sjældne tilfælde..Dengang kunne man gå overalt og også være ret fuld uden at man blev rullet eller overfaldet....Der må være sket noget siden da..... :)  Har altid syntes Japan var et pænt, rent og fredeligt sted at komme...Glæder mig til at måske få muligheden for at besøge JApan igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa .. I tidernes morgen sejlede jeg en del på Japan og boede også i Kobe i en periode.... Boede i China Town...Dengang var der kun lokale piger krydret med en eksotisk Koreaner i sjældne tilfælde..Dengang kunne man gå overalt og også være ret fuld uden at man blev rullet eller overfaldet....Der må være sket noget siden da..... :)  Har altid syntes Japan var et pænt, rent og fredeligt sted at komme...Glæder mig til at måske få muligheden for at besøge JApan igen

Hej igen

 

Vil lige uddybe mit tidligere svar, for mig er Japan også et ritigt sikkert sted og utrolig ren , hvis man kigger sig omkring så ser man faktisk ingen skraldespande offentligt, dem har de fjernet pga det gift angreb de havde I 90erne I undergrunds banen , hvor en gift gas blev frigivet fra en skraldespand, derefter blev de fjernet, så folk tager deres skrald med hjem.

 

At blive rullet I sex gaderne er der vel mulighed for I alle lande, men Japan er sikkert I top 10 med sikkerhenden, så tøv ikke med at går der hen, men brug fornuften som altid.

 

Har netop bestilt ny rejse til Tokyo I oktober, og skal helt sikkert bestille igen hos Asian Mystic, vil også overveje et besøg på soapland og en tur på en club I Shinjuku

 

Beretning følger , I oktober.

 

Domino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Det plejer at være med sex eller happy ending på anden vis. Men nogle steder tager de ikke imod Gaijin.

 

Det kan være de store og flotte udlændinge gør dem generte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Hej igen

 

Vil lige uddybe mit tidligere svar, for mig er Japan også et ritigt sikkert sted og utrolig ren , hvis man kigger sig omkring så ser man faktisk ingen skraldespande offentligt, dem har de fjernet pga det gift angreb de havde I 90erne I undergrunds banen , hvor en gift gas blev frigivet fra en skraldespand, derefter blev de fjernet, så folk tager deres skrald med hjem.

 

At blive rullet I sex gaderne er der vel mulighed for I alle lande, men Japan er sikkert I top 10 med sikkerhenden, så tøv ikke med at går der hen, men brug fornuften som altid.

 

Har netop bestilt ny rejse til Tokyo I oktober, og skal helt sikkert bestille igen hos Asian Mystic, vil også overveje et besøg på soapland og en tur på en club I Shinjuku

 

Beretning følger , I oktober.

 

Domino

 

Hvordan er pigernes standard, prisniveau og service generelt i Japan? Kan man få flotte piger til væsentligt under dansk prisniveau eller hur?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...