Hop til indhold
Claesen

Tidspunktet hvor bordellet savnes

Recommended Posts

Som altid har jeg problemer med at finde en god overskrift. 

Men altså, nu jeg bosat her i det mørke Nordjylland og vi har i længere tid måtte affinde os med, at bordeller er ikke eksisterende. Og ærligt i det store hele så genere det mig ikke ( noget med det ikke lokker mig til en mængde af de der små 15 min besøg) 

Men for der er jo et men,  når nu man sidder en mørk og stormfuld aften ( tak til the julekalender) og glor ud i luften så mangler man altså lige et af de der, længst forsvundne bordeller hvor man bare kunne dukke op, enten var der ledigt eller også så kunne man vente x antal tid i selskab med kaffe og ugens rapport mens man kunne blive enig med sig selv om, om det nu var dansk eller fransk man lige havde behov for idag.. 

Men det er så ikke muligt, så jeg må istedet drømme mig tilbage mens jeg tænksom stirre ud i mørkningen. 

Hvad med jer andre fra det kolde nord savner i også af og til de listige små steder eller har i bare styr på de a"kutte" løsninger? 

Venligst Claesen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claesen skrev, for 9 minutter siden:

Som altid har jeg problemer med at finde en god overskrift. 

Men altså, nu jeg bosat her i det mørke Nordjylland og vi har i længere tid måtte affinde os med, at bordeller er ikke eksisterende. Og ærligt i det store hele så genere det mig ikke ( noget med det ikke lokker mig til en mængde af de der små 15 min besøg) 

Men for der er jo et men,  når nu man sidder en mørk og stormfuld aften ( tak til the julekalender) og glor ud i luften så mangler man altså lige et af de der, længst forsvundne bordeller hvor man bare kunne dukke op, enten var der ledigt eller også så kunne man vente x antal tid i selskab med kaffe og ugens rapport mens man kunne blive enig med sig selv om, om det nu var dansk eller fransk man lige havde behov for idag.. 

Men det er så ikke muligt, så jeg må istedet drømme mig tilbage mens jeg tænksom stirre ud i mørkningen. 

Hvad med jer andre fra det kolde nord savner i også af og til de listige små steder eller har i bare styr på de a"kutte" løsninger? 

Venligst Claesen 

Hejsa

husker fint de små lystige lysthuse - det dårlige med de steder var, udvalget ikke var så stort som i dag - i dag syntes jeg også pigerne er yngre, eller måske er jeg blevet ældre .... haha ... men dengang var alle gp altså ældre end jeg var!!!!

jeg er godt tilfreds som det er i dag - selvom dit indlæg, gav mig et smil 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Kunne vi bare få nogle danske modne kvinder. Der ved Hva det drejer sig om og ik bare en der en pengemaskine.og så sendt de skide ik danske kvinder hjem 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den tid med de klassiske bordeller savner jeg sku også.. 

Især bordellet i hermodsgade er savnet.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kapan skrev, for 28 minutter siden:

Den tid med de klassiske bordeller savner jeg sku også.. 

Især bordellet i hermodsgade er savnet.. 

Ja præcis det var et godt sted og det samme var Limfjordens Perle i borgergade :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
issen skrev, for 3 timer siden:

Kunne vi bare få nogle danske modne kvinder. Der ved Hva det drejer sig om og ik bare en der en pengemaskine.og så sendt de skide ik danske kvinder hjem 

Hej

jeg syntes der er alt for mange modne kvinder :-) 

hvis du går i byen i Aalborg, kan du nemt score sådanne en - og der kan du nyde hende en hel nat...

dog er jeg træt af de tykke runde kvinder med for meget skind - men heldigvis er vi forskellige - 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...