Hop til indhold

Recommended Posts

Keld skrev, for 22 timer siden:

Har ikke noget problem 

NATURAL. Husk punktum

Samme resultat, både med og uden . men ok med et , komma

Redigeret af Arne Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun findes under Sjælland - og Holbæk.
Kan væres hendes søgekriterier gør at @Arne Jensen ikke kan se hende. Geografi, alder mv. Hun har stillet egne kriterier op, for hvem hun ønsker at mødes med, og derved frasorteres nogle profiler. Kan være hun ønsker kontakt med profiler under 35 og kun fra Københavnsområdet, f.eks. Og opfylder 'søger' ikke det - så kan hendes profil ikke ses.

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Håndværker skrev, 1 time siden:

Jeg har skrevet med hende, men hun var ikke intereseret i sex, kun at få massage, så jeg hoppede fra

Så man betaler hende for at komme og massere hende :lol: Snakkede hun om, hvor meget hun ville ha, for at man fik lov til det?

Redigeret af Lenny

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, for 15 timer siden:

Hun findes under Sjælland - og Holbæk.
Kan væres hendes søgekriterier gør at @Arne Jensen ikke kan se hende. Geografi, alder mv. Hun har stillet egne kriterier op, for hvem hun ønsker at mødes med, og derved frasorteres nogle profiler. Kan være hun ønsker kontakt med profiler under 35 og kun fra Københavnsområdet, f.eks. Og opfylder 'søger' ikke det - så kan hendes profil ikke ses.

Dressmann

Det er korrekt, at pigerne - ligesom du selv - kan opsætte nogle få kriterier for hvem, du vil se. Alder og geografi.

Men jeg har en mistanke om at SD sitet har nogle fejl på dette punkt. Jeg har nemlig prøvet at have flere profiler samtidig, samme alder, samme bopæl. UDEN at have skrevet til bestemte piger, kunne jeg søge dem ud på den ene profil, men ikke den anden. Og da jeg ikke har haft kontakt med disse profiler tidligere, tænker jeg ikke at de har blokeret den ene profil.

Jeg har prøvet at skrive dette til supporten, men jeg bliver bare affærdiget med at jeg nok er blokeret. Og som nævnt, det virker højst usandsynligt, hvis jeg ikke har haft kontakt med de nævnte piger.

 

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, for 16 timer siden:

Hun findes under Sjælland - og Holbæk.
Kan væres hendes søgekriterier gør at @Arne Jensen ikke kan se hende. Geografi, alder mv. Hun har stillet egne kriterier op, for hvem hun ønsker at mødes med, og derved frasorteres nogle profiler. Kan være hun ønsker kontakt med profiler under 35 og kun fra Københavnsområdet, f.eks. Og opfylder 'søger' ikke det - så kan hendes profil ikke ses.

Dressmann

Jeg er nok for gammel (59) og er måske også for tæt på hende (er også fra Holbæk) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

havde en aftale sidste uge, sagde bare ja til alle hendes kriterier, 2000 f eks, men om eftermiddagen afmeldte hun, og nu er jeg blokeret
tror bare hun er en teaser, som søger bekræftigelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...