Keld 0 Skrevet 3. November, 2020 (edited) Nogen der har mødt hende?? https://sugardaters.com/da/profile/g9o0x946Z0 Redigeret 3. November, 2020 af Keld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 3. November, 2020 Hun er mærkelig må jeg sige, for mig spild af tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keld 0 Skrevet 3. November, 2020 Har du besøgt hende eller bare skrevet med hende? Hun ser godt ud med en lækker krop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keld 0 Skrevet 4. November, 2020 Er der nogen herinde der har været sammen med hende ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 4. November, 2020 Der kunne ikke findes en bruger med det navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keld 0 Skrevet 4. November, 2020 Har ikke noget problem NATURAL. Husk punktum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 5. November, 2020 (edited) Keld skrev, for 22 timer siden: Har ikke noget problem NATURAL. Husk punktum Samme resultat, både med og uden . men ok med et , komma Redigeret 5. November, 2020 af Arne Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Det vertikale smil 91 Skrevet 5. November, 2020 Det kunne måske være et nyt profilnavn for hende, der tidligere hed massagepigen. Hvis det er rigtigt, er der lidt info her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 575 Skrevet 5. November, 2020 Hun findes under Sjælland - og Holbæk. Kan væres hendes søgekriterier gør at @Arne Jensen ikke kan se hende. Geografi, alder mv. Hun har stillet egne kriterier op, for hvem hun ønsker at mødes med, og derved frasorteres nogle profiler. Kan være hun ønsker kontakt med profiler under 35 og kun fra Københavnsområdet, f.eks. Og opfylder 'søger' ikke det - så kan hendes profil ikke ses. Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keld 0 Skrevet 5. November, 2020 Slet ingen der har været samme med hende? Hun skriver hun er 21, så nok ikke massagepigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværker 33 Skrevet 5. November, 2020 Jeg har skrevet med hende, men hun var ikke intereseret i sex, kun at få massage, så jeg hoppede fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 5. November, 2020 (edited) Håndværker skrev, 1 time siden: Jeg har skrevet med hende, men hun var ikke intereseret i sex, kun at få massage, så jeg hoppede fra Så man betaler hende for at komme og massere hende Snakkede hun om, hvor meget hun ville ha, for at man fik lov til det? Redigeret 5. November, 2020 af Lenny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 196 Skrevet 6. November, 2020 Hun hed Bella på en tidligere profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 6. November, 2020 (edited) Dressmann skrev, for 15 timer siden: Hun findes under Sjælland - og Holbæk. Kan væres hendes søgekriterier gør at @Arne Jensen ikke kan se hende. Geografi, alder mv. Hun har stillet egne kriterier op, for hvem hun ønsker at mødes med, og derved frasorteres nogle profiler. Kan være hun ønsker kontakt med profiler under 35 og kun fra Københavnsområdet, f.eks. Og opfylder 'søger' ikke det - så kan hendes profil ikke ses. Dressmann Det er korrekt, at pigerne - ligesom du selv - kan opsætte nogle få kriterier for hvem, du vil se. Alder og geografi. Men jeg har en mistanke om at SD sitet har nogle fejl på dette punkt. Jeg har nemlig prøvet at have flere profiler samtidig, samme alder, samme bopæl. UDEN at have skrevet til bestemte piger, kunne jeg søge dem ud på den ene profil, men ikke den anden. Og da jeg ikke har haft kontakt med disse profiler tidligere, tænker jeg ikke at de har blokeret den ene profil. Jeg har prøvet at skrive dette til supporten, men jeg bliver bare affærdiget med at jeg nok er blokeret. Og som nævnt, det virker højst usandsynligt, hvis jeg ikke har haft kontakt med de nævnte piger. Redigeret 6. November, 2020 af thedanishdude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 6. November, 2020 Dressmann skrev, for 16 timer siden: Hun findes under Sjælland - og Holbæk. Kan væres hendes søgekriterier gør at @Arne Jensen ikke kan se hende. Geografi, alder mv. Hun har stillet egne kriterier op, for hvem hun ønsker at mødes med, og derved frasorteres nogle profiler. Kan være hun ønsker kontakt med profiler under 35 og kun fra Københavnsområdet, f.eks. Og opfylder 'søger' ikke det - så kan hendes profil ikke ses. Dressmann Jeg er nok for gammel (59) og er måske også for tæt på hende (er også fra Holbæk) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hppv 15 Skrevet 6. November, 2020 havde en aftale sidste uge, sagde bare ja til alle hendes kriterier, 2000 f eks, men om eftermiddagen afmeldte hun, og nu er jeg blokeret tror bare hun er en teaser, som søger bekræftigelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg