Hop til indhold

Recommended Posts

Har været på besøg nogle gange på Rungruedee Wellness, Øresundsvej 104 nogle gange og syntes det er på tide, at dele dette sted med jer.

For tiden er det "kun" ejeren Rungruedee der er der og hun tilbyder ikke sex, men til gengæld en super lækker, rimlig hård massage både med og uden olie 400/500 for en time, så ikke helt billigt, men i forhold til massagen helt iorden.

Rungruedee er sød, smuk og hyggelig at snakke med og en time er 60 minutter, der bliver skiftet håndklæder efter besøg, træls at det ikke er sådan alle steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på besøg nogle gange på Rungruedee Wellness, Øresundsvej 104 nogle gange og syntes det er på tide, at dele dette sted med jer.

For tiden er det "kun" ejeren Rungruedee der er der og hun tilbyder ikke sex, men til gengæld en super lækker, rimlig hård massage både med og uden olie 400/500 for en time, så ikke helt billigt, men i forhold til massagen helt iorden.

Rungruedee er sød, smuk og hyggelig at snakke med og en time er 60 minutter, der bliver skiftet håndklæder efter besøg, træls at det ikke er sådan alle steder.

Har du evt. et link :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inspireret af det lille billede af hende på hjemmesiden, følte jeg trang til at besøge stedet.

Det var dog desværre ikke af ejeren jeg fik massage, men en medhjælper.

En god hård massage af en lidt stor kvinde (ikke tyk) ikke ung, ved navn Nit.

Havde regnet med at det var sådan et sted man blev dækket til, men intet nyt under solen,

omgående kuglestød og indimellem pirrende massage, der klargøre en til noget mere.

Modtog til næstsidst et HJ til 300 Kr. der var også mulighed for andet til hhv. 400 & 500 Kr.,

hvilket jeg ikke spurgte om hvad var.

Der var godt besøgt da jeg var der, en forlod stedet lidt efter min ankomst, en anden kom

til, mens to andre måtte gå forgæves

Meget lille sted, men rene håndklæder og ok behandling.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg er ny herinde. Ved ikke om det er her det skal skrives.

Rungruedee Wellness er lukket, skete slut oktober. Hun sagde at hun ville flytte/åbne

i Valby.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg er ny herinde. Ved ikke om det er her det skal skrives.

Rungruedee Wellness er lukket, skete slut oktober. Hun sagde at hun ville flytte/åbne

i Valby.

Hjemmesiden virker endnu og henviser til den oprindelige adresse !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hjemmesiden virker, bor på Amager og har været forbi så sent som i dag. Butikken er tom,

der er reklame på vinduer, men den er lukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg er ny herinde. Ved ikke om det er her det skal skrives.

Rungruedee Wellness er lukket, skete slut oktober. Hun sagde at hun ville flytte/åbne

i Valby.

Tak for info Impo.

Vi har en liste med de forskellige steder på, her kan du fremover lægge dine info.

viewtopic.php?f=44&t=5029

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hjemmesiden virker endnu og henviser til den oprindelige adresse !

 

Da jeg ledte efter siden blev jeg sendt til www.zensual.dk, så jeg tror det er hendes nye sted her , har lig været der, men spurgte ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...