Hop til indhold
Ksm

LingLing i Esbjerg

Recommended Posts

Har lige besøgt denne trans og meget sød at snakke med meeeen så stopper det også her, ingen indlevelse og1200 kr. for at hun sprøjtede på mig okay så, men så ville jeg kneppe og så kom der 1000 dårlige undskyldninger for at det kunne hun ikke, og så gik hun igang med en håndtrold og meget lidt blow og jeg vil gerne sige at jeg hverken er beskidt eller på anden vis ulækker.

tæt på at være scam hvis ikke det var scam.

trans 7 - meget skinny

stedet 4

sex 1

kommer der aldrig igen, så er i advaret

https://annoncelight.dk/showad/283355

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ksm skrev, for 5 timer siden:

ommer der aldrig igen, så er i advaret

Hun har lige været i Hovedstaden, eller nærmere på Amager, og var lige ved at vælge hende, da billederne tiltrak mig en del. Men de ikke altid positive anbefalinger her på siden, holdt mig væk, og det skal jeg åbenbart være glad for. Tak for advarslen, som er med til at spare os andre for en dårlig oplevelse, og penge ud af vinduet.

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for et par uger siden da hun var i København og havde nu en positiv oplevelse med hende, Vi var både igennem bj begge veje tungekys rim til hende og sex hvor jeg var aktiv, jeg fik dog ikke hendes udløsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...