Hop til indhold
Guest Snigeren902

Nogle erfaringer med den pæne tøs fra Årup

Recommended Posts

Hej ,jeg har besøgt hende lige da hun startede på adressen. Det var ikke den store oplevelse ,hun var sød nok men meget uerfaren og ikke nem at snakke med , men da det ca er 8 mdr siden kan det jo have ændret sig .

god dag derude

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 10 timer siden:

Hej ,jeg har besøgt hende lige da hun startede på adressen. Det var ikke den store oplevelse ,hun var sød nok men meget uerfaren og ikke nem at snakke med , men da det ca er 8 mdr siden kan det jo have ændret sig .

god dag derude

Ja, og det tror jeg da vist nok det har.....Altså ændret sig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 3 timer siden:

Hej Big 3lover

Kan du fortælle lidt mere

Jamen jeg har besøgt hende en 3 gange kun til sex, og der var intet at klage over. Hun gik fint ind i legen, og var med på alle stillinger. Der var dejlig fræk øjenkontakt når hun red mig i cowgirl-stilling, hvilket hun er rimelig god til. Alle gange er hun startet ud med at gå ned foran mig og give blow.

Kunne faktisk vildt godt tænke mig at dekorerer hendes frække ansigt. Nogen der ved om hun tilbyder dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...