Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, vi må jo hellere lægge det her under anmeldelser for en god ordens skyld, selvom det umiddelbart var nærliggende at forsætte hvor #TheRookie og #DenGenerteType slap under efterlysninger.

Sagen er den at min oplevelse til forveksling ligner deres. Jeg fik en aftale i stand dagen i forvejen, og den blev bekræftet på selve dagen en halv time før tid. Perfekt! Ved ankomst til en opgiven adresse skulle man så sende en sms og få den rigtige adresse - fair nok. Som sagt så gjort, men der gik da ihverfald 6-8 min hvor jeg stod og ventede i regnvejr. Nå, men kom så endelig ind. Hun var åbenbart først lige blevet færdig efter bad osv, for hun havde stadig vådt hår. Men flot og lækker det er hun virkelig. Bryster er dog på ingen måde bløde og naturlige som #DenGenerteType også bekræftede. Betalte for en halv time fuldpakke for det var åbenbart det mindste man kunne få hvis man skulle ha sex, og det var så den del jeg gik efter.

Nå men af med tøjet, og straks røg hun på knæ og sagde "bumbum first". Nå ja, tænkte jeg....den var jo klar så hvorfor ikke. Fik et godt øko-blow som start med fræk øjenkontakt. Derefter på med frakken og lidt mere blow. Så røg hun ned på madressen og spredte benene, og jeg gik på. Derefter en længere ridetur som hun mestrede ganske udemærket, om på siden og jeg skød kanonen af. Ind i mellem en masse kys. Ganske udemærket sexoplevelse med en kanon fræk thai efter min opfattelse. Så tækte jeg at nu var det tid til lidt rygmassage, men nej.....Hun pegede på uret og sagde "too much bumbum", men at hun ville give mig lidt hovedbundsmassage til sidst. Ja jeg havde jo fået det jeg kom efter, men stod alligevel tilbage med en lidt flad fornemmelse ude på gaden efter præcis 28 min.

Om jeg vil besøge hende igen ved jeg sgu ikke. Hun en fræk i en seng, men man kan få så meget mere andre steder for mindre. Så det bliver nok et spørgsmål om hvor liderlig jeg er til den tid :-)

https://annoncelight.dk/showad/307012

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Big3lover skrev, for 5 timer siden:

Ja, vi må jo hellere lægge det her under anmeldelser for en god ordens skyld, selvom det umiddelbart var nærliggende at forsætte hvor #TheRookie og #DenGenerteType slap under efterlysninger.

Sagen er den at min oplevelse til forveksling ligner deres. Jeg fik en aftale i stand dagen i forvejen, og den blev bekræftet på selve dagen en halv time før tid. Perfekt! Ved ankomst til en opgiven adresse skulle man så sende en sms og få den rigtige adresse - fair nok. Som sagt så gjort, men der gik da ihverfald 6-8 min hvor jeg stod og ventede i regnvejr. Nå, men kom så endelig ind. Hun var åbenbart først lige blevet færdig efter bad osv, for hun havde stadig vådt hår. Men flot og lækker det er hun virkelig. Bryster er dog på ingen måde bløde og naturlige som #DenGenerteType også bekræftede. Betalte for en halv time fuldpakke for det var åbenbart det mindste man kunne få hvis man skulle ha sex, og det var så den del jeg gik efter.

Nå men af med tøjet, og straks røg hun på knæ og sagde "bumbum first". Nå ja, tænkte jeg....den var jo klar så hvorfor ikke. Fik et godt øko-blow som start med fræk øjenkontakt. Derefter på med frakken og lidt mere blow. Så røg hun ned på madressen og spredte benene, og jeg gik på. Derefter en længere ridetur som hun mestrede ganske udemærket, om på siden og jeg skød kanonen af. Ind i mellem en masse kys. Ganske udemærket sexoplevelse med en kanon fræk thai efter min opfattelse. Så tækte jeg at nu var det tid til lidt rygmassage, men nej.....Hun pegede på uret og sagde "too much bumbum", men at hun ville give mig lidt hovedbundsmassage til sidst. Ja jeg havde jo fået det jeg kom efter, men stod alligevel tilbage med en lidt flad fornemmelse ude på gaden efter præcis 28 min.

Om jeg vil besøge hende igen ved jeg sgu ikke. Hun en fræk i en seng, men man kan få så meget mere andre steder for mindre. Så det bliver nok et spørgsmål om hvor liderlig jeg er til den tid :-)

https://annoncelight.dk/showad/307012

 

https://annoncelight.dk/showad/307012

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 3.11.2020 at 09:15:

Ja, vi må jo hellere lægge det her under anmeldelser for en god ordens skyld, selvom det umiddelbart var nærliggende at forsætte hvor #TheRookie og #DenGenerteType slap under efterlysninger.

Sagen er den at min oplevelse til forveksling ligner deres. Jeg fik en aftale i stand dagen i forvejen, og den blev bekræftet på selve dagen en halv time før tid. Perfekt! Ved ankomst til en opgiven adresse skulle man så sende en sms og få den rigtige adresse - fair nok. Som sagt så gjort, men der gik da ihverfald 6-8 min hvor jeg stod og ventede i regnvejr. Nå, men kom så endelig ind. Hun var åbenbart først lige blevet færdig efter bad osv, for hun havde stadig vådt hår. Men flot og lækker det er hun virkelig. Bryster er dog på ingen måde bløde og naturlige som #DenGenerteType også bekræftede. Betalte for en halv time fuldpakke for det var åbenbart det mindste man kunne få hvis man skulle ha sex, og det var så den del jeg gik efter.

Nå men af med tøjet, og straks røg hun på knæ og sagde "bumbum first". Nå ja, tænkte jeg....den var jo klar så hvorfor ikke. Fik et godt øko-blow som start med fræk øjenkontakt. Derefter på med frakken og lidt mere blow. Så røg hun ned på madressen og spredte benene, og jeg gik på. Derefter en længere ridetur som hun mestrede ganske udemærket, om på siden og jeg skød kanonen af. Ind i mellem en masse kys. Ganske udemærket sexoplevelse med en kanon fræk thai efter min opfattelse. Så tækte jeg at nu var det tid til lidt rygmassage, men nej.....Hun pegede på uret og sagde "too much bumbum", men at hun ville give mig lidt hovedbundsmassage til sidst. Ja jeg havde jo fået det jeg kom efter, men stod alligevel tilbage med en lidt flad fornemmelse ude på gaden efter præcis 28 min.

Om jeg vil besøge hende igen ved jeg sgu ikke. Hun en fræk i en seng, men man kan få så meget mere andre steder for mindre. Så det bliver nok et spørgsmål om hvor liderlig jeg er til den tid :-)

https://annoncelight.dk/showad/307012

 

https://annoncelight.dk/showad/292944

 

Er det her den samme pige??????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle.

ja jeg er godt nok ny i dette forum, men piger ved jeg da lidt om, jeg var forbi denne søde pige i går og sikke en oplevelse, hun må ha læse de andmæledelser hun har fået. for jeg bestilte en time fp. (1300) og der var ikke noget med jeg skulle ud af døren før tid. 

jeg bestilte også tid på sms og det gik fint, kom til adressen og blev lukket ind, fik styr på finanserene og så i bad.   Hun statret med en dejlig massage i ca 10 minutter og der efter hade vi sex i flere stillinger og et fantastisk BJ. mere vil jeg ikke sige om det andet at det skal prøves. da jeg ikke kunne mere blev jeg tørret af og lagt på ryggen hvor jeg fik en dejlig gang tantrar massage,  det var så dejligt at der kom liv igen, hun smildet satte gummi på igen og red mig til jeg var helt flad. så kan kun sige en sød pige men dejlig sex og masser af kys, og en fantastisk massage. 

PS: om stedet vil jeg lige nævne at der er ikke noget at klage over, pænt og rent. Friske håndklæder som der dufte af sæbe både på badeværelset og i rummet.

om jeg kommer igen: ja det er helt sikkert: 

https://annoncelight.dk/showad/307012

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...