Guest Valderrama Skrevet 2. November, 2020 https://annoncelight.dk/showad/307244 Var nysgerrig efter konceptet, men kræver forudbetaling!!! Så no go videre herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 135 Skrevet 3. November, 2020 Forsøgte også Har alle tegnene på fusk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 98 Skrevet 5. November, 2020 Hej. Ingen som har besøgt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 5. November, 2020 Vestjyde skrev, for 8 minutter siden: Hej. Ingen som har besøgt hende ? Nej igen en udlænding tag en anden snap chat lyder som fup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SimonHappy 2 Skrevet 19. November, 2020 Lyder underligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrev94 73 Skrevet 2. December, 2020 Jeg er også dialog med hende på Snapchat , og hun sendte en snap til mig hvor hun sagde, at hun ikke var en faker. Hun vil have bankoverførsel, men jeg tør simpelthen ikke. Slet ikke nogle der har erfaringer med hende? Hun påstår at hun har været i branchen i 4 år nu, så mon der er nogle herinde der kan sige god for hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 776 Skrevet 2. December, 2020 Mrev94 skrev, for 2 timer siden: Jeg er også dialog med hende på Snapchat , og hun sendte en snap til mig hvor hun sagde, at hun ikke var en faker. Hun vil have bankoverførsel, men jeg tør simpelthen ikke. Slet ikke nogle der har erfaringer med hende? Hun påstår at hun har været i branchen i 4 år nu, så mon der er nogle herinde der kan sige god for hende? Selvfølgelig skal du da ikke lave en bankoverførsel !! Hvis ikke hun har så meget tillid til dig , at du kan betale , når I evt. mødes , kan du heller ikke ha´ tillid til hende ... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg