JegVilDomineres 39 Skrevet 2. November, 2020 Hej. Jeg er i det perverse humør i tiden og vil høre om nogen har kendskab til GP som leger analt? Her tænker jeg flødeskum i røven som kan spises direkte, evt kombineret med frugt og chokolade og andre perverse ting. man bliver jo helt sulten. pft :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13629 Skrevet 2. November, 2020 JegVilDomineres skrev, for 1 time siden: Hej. Jeg er i det perverse humør i tiden og vil høre om nogen har kendskab til GP som leger analt? Her tænker jeg flødeskum i røven som kan spises direkte, evt kombineret med frugt og chokolade og andre perverse ting. man bliver jo helt sulten. Her op til jul, må det jo blive risalamande Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MKhouse 98 Skrevet 12. November, 2020 (edited) Jernsvinet skrev, den 2.11.2020 at 13:24: Her op til jul, må det jo blive risalamande haha er det så der man håber på ikke at få mandlen/kakaobønnen? Tilbage til topic det lyder da som en rigtig fin frugtsalat du er ved at blande dig der tænker chokoladen kommer nok af sig selv.. Bon appetit! Redigeret 12. November, 2020 af MKhouse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg